Czy mój modem starhub umiera? Nie mogę połączyć tych kilku dni -
swapnachepoori - 26 Feb 2018
Od tego poniedziałku, gdy tylko zasilę mój modem z modemem kablowym starhub na początku dnia, nie będę mógł się połączyć. Zaświeci się lampka zasilania, zacznie mrugać, a potem wszystko zgaśnie. Wyłączałem i włączałem ponownie, i to samo by się działo, aż do około 5-tego czasu, wtedy wszystkie światła działałyby jak zwykle, ale dopiero po długim czasie (tj. 2 minuty). Wcześniej zajęłoby to tylko około minuty. Nie jestem pewien, czy ma to coś wspólnego z usługą starhub, czy też mój modem umiera. Chodzi o to, że po podłączeniu modem nie ma żadnych problemów, dlatego podejrzewam, że modem nie umiera. Ktoś, kto doświadcza czegoś podobnego?
RE: Czy mój modem starhub umiera? Nie mogę połączyć tych kilku dni -
jmfcollier - 26 Feb 2018
Zasilacz modemu umiera.
RE: Czy mój modem starhub umiera? Nie mogę połączyć tych kilku dni -
vederis - 26 Feb 2018
gdzie możemy kupić ten zasilacz? Musimy wrócić do starhub?
RE: Czy mój modem starhub umiera? Nie mogę połączyć tych kilku dni -
newcompanyface - 26 Feb 2018
Kiełbasa napisała: gdzie możemy kupić ten zasilacz? Musimy wrócić do starhub? Spróbuj SLT Umieść tam urządzenie.
RE: Czy mój modem starhub umiera? Nie mogę połączyć tych kilku dni -
osdrillsforskills - 26 Feb 2018
niektóre modemy kablowe Motoroli mają własne gniazdo zasilania
RE: Czy mój modem starhub umiera? Nie mogę połączyć tych kilku dni -
salls317 - 26 Feb 2018
Dun kup jeszcze coś ... To może być cały modem, który jest zepsuty, a nie tylko zasilacz. Co powiesz na przeniesienie modemu do centrum obsługi klienta StarHub, aby można było go sprawdzić. Jeśli je wezwiesz, spowoduje to naliczenie opłaty za samochód ciężarowy (nie wiem, czy to 30 $, czy 50 $ liao ... dodaj też GST).
RE: Czy mój modem starhub umiera? Nie mogę połączyć tych kilku dni -
neil.ralph - 26 Feb 2018
ale jeśli przyniosę, wciąż mam opłatę, żeby sprawdzić, czy to prawda
RE: Czy mój modem starhub umiera? Nie mogę połączyć tych kilku dni -
anieqsamsodien - 26 Feb 2018
Kiełbasa napisała: ale jeśli przyniosę, wciąż mam opłatę, żeby sprawdzić, czy to prawda Nie, ponieważ poszedłeś do centrum obsługi klienta na własną rękę ... oni są zobowiązani do przetestowania sprzętu dla Ciebie.
RE: Czy mój modem starhub umiera? Nie mogę połączyć tych kilku dni -
elliotthighland - 26 Feb 2018
ale jeśli zepsute muszą płacić za nowy modem
RE: Czy mój modem starhub umiera? Nie mogę połączyć tych kilku dni -
nmilano - 26 Feb 2018
Kiełbasa napisała: ale jeśli zepsute muszą płacić za nowy modem Tak, ponieważ modem jest uważany za twój i nie jest pożyczany od StarHub. Alternatywą dla nie płacenia jest podpisanie umowy (jeśli nie jesteś już na umowie). Lub możesz użyć punktów nagrody StarHub, aby wymienić na modem.