Wi-Fi spada -
aacs69 - 26 Feb 2020
Po użyciu wtyczki domowej Sineoji 500mpbs moje wifi wciąż spada. Jak mogę to rozwiązać? Próbowałem to podłączyć, ale rozłączenie nadal trwa
RE: Wi-Fi spada -
celinefolliet - 26 Feb 2020
Powinieneś opublikować tutaj, aby uzyskać lepszą pomoc. Jeśli jest to objęte gwarancją, należy odesłać.
http://forums.hardwarezone.com.sg/in...04634-106.html
RE: Wi-Fi spada -
patoconnell10 - 26 Feb 2020
Spadek Wi-Fi ma wiele czynników. Może to być spowodowane przegrzaniem, nieodpowiednią mocą, jeśli zostanie zastosowany do przedłużenia zasilania itp. Być może możesz także zrobić migawkę tego, jak ją podłączyć, a następnie jakie masz ustawienia ... Lordzephyr9 napisał: Po użyciu wtyczki domowej Sineoji 500mpbs moje wifi wciąż spada. Jak mogę to rozwiązać? Próbowałem to podłączyć, ale rozłączenie nadal trwa Opublikowane z aplikacją Samsung Galaxy S7 edge HardwareZone Forums
RE: Wi-Fi spada -
vederis - 26 Feb 2020
Wcześniej nie miałem takiego problemu. Ten problem występuje tylko po zainstalowaniu wtyczki domowej. Nawet kiedy łączę się z Wi-Fi z routera, rozłączyłem się, mimo że mój iPad jest 30 cm od routera. Wtyczki domowe są podłączone bezpośrednio do gniazdek ściennych.
RE: Wi-Fi spada -
anumolrafaanumol - 26 Feb 2020
Lordzephyr9 napisał: Wcześniej nie miałem takiego problemu. Ten problem występuje tylko po zainstalowaniu wtyczki domowej. Nawet kiedy łączę się z Wi-Fi z routera, rozłączyłem się, mimo że mój iPad jest 30 cm od routera. Wtyczki domowe są podłączone bezpośrednio do gniazdek ściennych. Jako inżynier zawsze słyszę tego rodzaju wymówki. „Mój sprzęt był w porządku”. Pamiętaj, że zdrowy człowiek może nagle dojść do końca życia. Kiedy więc napotkasz taki problem, musisz zweryfikować swoje zmienne. W twoim przypadku najpierw usuń wtyczki homeplugs? Sprawdź swój router? Podłącz kabel LAN, aby monitorować rozłączenia za pośrednictwem laptopa. Włożyć zapasowy router?
RE: Wi-Fi spada -
gangstagaret - 26 Feb 2020
Może to być przyczyną zakłóceń. Może twój router i wtyczka są na tym samym kanale i są zbyt blisko siebie. Spróbuj zmienić kanały routera lub wtyczki domowej? Użyj skanera Wi-Fi, aby przeskanować środowisko lub .. Lordzephyr9 napisał: Wcześniej nie miałem takiego problemu. Ten problem występuje tylko po zainstalowaniu wtyczki domowej. Nawet kiedy łączę się z Wi-Fi z routera, rozłączyłem się, mimo że mój iPad jest 30 cm od routera. Wtyczki domowe są podłączone bezpośrednio do gniazdek ściennych. Opublikowane z aplikacją Samsung Galaxy S7 edge HardwareZone Forums