cs-joke.pl forum
Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w zał - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Gry komputerowe (https://cs-joke.pl/forum-5.html)
+--- Thread: Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w zał (/thread-32.html)



Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w zał - adaleybag - 28 Nov 2016

Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w załączeniu)


RE: Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w zał - 125669 - 28 Nov 2016

Wygląda to normalne dla mnie . Crysis ma ustawienia, które można zmienić w pliku cfg , które mogą kontrolować poziom szczegółowości w odległości, która może zmienić to, ale nie miałaś naprawdę próbował go zobaczyć. Myślę, że naprawdę kompromis , aby pomóc prędkość renderowania . Oto całkiem przyzwoity przewodnik szczypanie Crysis . http://www.tweakguides.com/Crysis_1.html


RE: Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w zał - hammock720 - 28 Nov 2016

Dzięki za odpowiedź Pat i dzięki za link , doceniane . Plec