Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w zał -
adaleybag - 28 Nov 2016
Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w załączeniu)
RE: Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w zał -
125669 - 28 Nov 2016
Wygląda to normalne dla mnie . Crysis ma ustawienia, które można zmienić w pliku cfg , które mogą kontrolować poziom szczegółowości w odległości, która może zmienić to, ale nie miałaś naprawdę próbował go zobaczyć. Myślę, że naprawdę kompromis , aby pomóc prędkość renderowania . Oto całkiem przyzwoity przewodnik szczypanie Crysis .
http://www.tweakguides.com/Crysis_1.html
RE: Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w zał -
hammock720 - 28 Nov 2016
Dzięki za odpowiedź Pat i dzięki za link , doceniane . Plec