Cześć, Wiem, że wielu ludzi subskrybowało ViewQwest i chciałoby poznać ich opinie na temat jakości wideo w Internecie! Przeniosłem się z szerokopasmowego internetu Starhub do ViewQwest (w / NoContract), posiadam telewizor LG (47LM6410) i zresetowałem do ustawień fabrycznych w telewizorze próbując uzyskać dostęp do aplikacji NetFlix / Hulu, ale miałem pecha, że domyślnie blokuje się kraj / region, inne kraje nie zaludniają. Dlatego znów znalazłem singapur. Nie jestem pewien, czy to może być problem, czy z internetem Highspeed, zauważyłem, że brak jest jakości obrazu, niezależnie od tego, ile razy bawiłem się ustawieniami obrazu, a nawet wybierając standardowego użytkownika (ustawienie domyślne) nadal widzę wysoki kontrast / brak ostrości. Nie wiem, jak rozwiązać ten problem, Czy ktoś może rzucić mi jakieś pomysły? czy masz do czynienia z tym samym problemem?
ViewQwest Highspeed Internet zmniejsza moją jakość wideo online w telewizji LG
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
ViewQwest Highspeed Internet zmniejsza moją jakość wideo online w telewizji LG - by m2.aron - 27 Dec 2017, 09:55 AM
RE: ViewQwest Highspeed Internet zmniejsza moją jakość wideo online w telewizji LG - by ars.repetita - 27 Dec 2017, 09:57 AM
RE: ViewQwest Highspeed Internet zmniejsza moją jakość wideo online w telewizji LG - by gadget.truc - 27 Dec 2017, 09:58 AM
RE: ViewQwest Highspeed Internet zmniejsza moją jakość wideo online w telewizji LG - by salls317 - 27 Dec 2017, 09:59 AM
RE: ViewQwest Highspeed Internet zmniejsza moją jakość wideo online w telewizji LG - by lermavanessa - 27 Dec 2017, 10:00 AM
RE: ViewQwest Highspeed Internet zmniejsza moją jakość wideo online w telewizji LG - by neil.ralph - 27 Dec 2017, 10:02 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)