Zawiedziony usługą MR.
#1

Cześć,   Chciałbym wyrazić opinię na temat usługi, a także poprosić kogoś, aby zadzwonił do mnie w związku z moim zapytaniem.   Zostawiłem 2 wiadomości czatu online i do tej pory nikt nie skontaktował się ze mną w związku z moim zapytaniem.   Po pierwsze, mam trudności z ponownym podpisaniem kontraktu, a teraz mam trudności z zapytaniem o stan mojego konta.   Router dostarczony do mnie i instalacja nie została wykonana. Billing wciąż obciąża mnie opłatą za instalację.   Samodzielne konfigurowanie routera, testowanie szybkości i nawet 150 Mb / s.   Czy powinienem przystąpić do CASE, aby to rozstrzygnąć?   Żałuję teraz odnowienia mojej umowy.
Reply
#2

opłata instalacyjna odnosi się do opłaty za połączenie z jądrem connect i opennet, aby skonfigurować backend, jak sądzę .. a nie fizycznej instalacji routera jaką prędkość uzyskałeś podczas testowania? .. i przewodowo lub bezprzewodowo.
Reply
#3

kaze23 napisał: Cześć, Chciałbym wyrazić opinię na temat usługi, a także poprosić kogoś, aby zadzwonił do mnie w związku z moim zapytaniem. Zostawiłem 2 wiadomości czatu online i do tej pory nikt nie skontaktował się ze mną w związku z moim zapytaniem. Po pierwsze, mam trudności z ponownym podpisaniem kontraktu, a teraz mam trudności z zapytaniem o stan mojego konta. Router dostarczony do mnie i instalacja nie została wykonana. Billing wciąż obciąża mnie opłatą za instalację. Samodzielne konfigurowanie routera, testowanie szybkości i nawet 150 Mb / s. Czy powinienem przystąpić do CASE, aby to rozstrzygnąć? Żałuję teraz odnowienia mojej umowy. Postępowanie w sprawie CASE nie pomoże wiele, chyba że chcesz rozwiązać umowę. Kilku użytkowników MR mierzy się z małą prędkością. Możliwa przyczyna to nadsubskrypcja podczas okresu IT Show. Daj im trochę czasu na uporządkowanie i naprawienie problemu z przepustowością
Reply
#4

etherealism napisał: opłata instalacyjna odnosi się do opłaty za połączenie z jądrem connect i opennet, aby skonfigurować backend, jak sądzę .. a nie fizycznej instalacji routera jaką prędkość uzyskałeś podczas testowania? .. i przewodowo lub bezprzewodowo. Jestem klientem na 100Mbps i odbieram do 150Mbps, a do tej pory mam prędkość 100 Mb / s. Co do instalacji, oświadczyli w umowie o router, a nie o konfiguracji backendu. Przekazałem 2 konta i oba mają ten sam problem. Wygląda na to, że jest to normą dla MR teraz.
Reply
#5

Nie sądzę, że jest jakakolwiek opłata za instalację routera. A poza tym możesz to zrobić sam. Myślę, że błędnie zapowiadaliście, że zainstalowaliście tp, w którym widziałem całkiem sporo innych kena. Użytkownik powinien po prostu przesłać wiadomość e-mail bezpośrednio do fakturowania, aby uzyskać szybszą odpowiedź. Jeśli chodzi o aktualizację, to błogosławieństwo w przebraniu od czasu 150 Mb / s ma teraz wiele problemów.
Reply
#6

Cześć, Czy mógłbyś uprzejmie skontaktować się ze mną z twoim identyfikatorem klienta, a ja otrzymam dział rozliczeniowy, aby rozwiązać ten problem.
Reply
#7

Cześć, Dzięki, obecnie rozwiązuję z nimi.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)