Czy dzisiaj używasz tego przekazu dla SingTel Fibre Broadband? Jak długo trwa cały proces aktualizacji? Nawiasem mówiąc, zwykle wyłączam się przed snem. Czy modem światłowodowy pozostanie włączony następnego ranka?
Aktualizacja wiadomości SMS Modem SingTel
nic nie otrzymałem jtjt00 napisał: Czy dzisiaj używasz tego przekazu dla SingTel Fibre Broadband? Jak długo trwa cały proces aktualizacji? Nawiasem mówiąc, zwykle wyłączam się przed snem. Czy modem światłowodowy pozostanie włączony następnego ranka?
Moc
tink 2 tygodnie temu dostałem bursztynowe światło na moim ONT. ponieważ po jakimś pingn speedtest, jego wciąż jest taki sam, więc nie mogę go opuścić?
z jakiego routera używasz btw?
Bridge 2wire 5012 i połącz się z engenius esr9850.
chunlianghere napisał: tink 2 tygodnie temu dostałem bursztynowe światło na moim ONT. ponieważ po jakimś pingn speedtest, jego wciąż jest taki sam, więc nie mogę go opuścić? Spróbuj sekwencyjnego restartu: Wyłącz Mio STB> modem> ONT w odstępach 3-minutowych. Po 3 minutach włącz go ponownie: ONT> modem> mio STB z tym samym 3-minutowym interwałem.
robleesg napisał: Spróbuj sekwencyjnego restartu: Wyłącz Mio STB> modem> ONT w odstępach 3-minutowych. Po 3 minutach włącz go ponownie: ONT> modem> mio STB z tym samym 3-minutowym interwałem. wiem.. nie stanowiło to żadnego problemu, mimo że światło jest dostępne przez wiele tygodni.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: