Plan kablowy Starhub 50mbps .. z modemem cisco dcp3925 .. Nie jestem nawet nigdzie blisko .... i mój komputer jest podłączony bezpośrednio przez kabel ... bezpośrednio z modemu ... nie przez wifi lub wtyczki domowe ... Co mogę zrobić?
Czy to właśnie powinienem dostać
zauważ słowa w () wyników testu szybkości ... jestem szybszy niż 61% SG ... poważnie ??
TS, wyglądają jak speedtest w sieci 100Mbps.
sqapg6 napisał: Plan kablowy Starhub 50mbps .. z modemem cisco dcp3925 .. Nie jestem nawet nigdzie blisko .... i mój komputer jest podłączony bezpośrednio przez kabel ... bezpośrednio z modemu ... nie przez wifi lub wtyczki domowe ... Co mogę zrobić? Zadzwoń do Starhuba, aby zmienić modem.
Czy ktoś kiedykolwiek wcześniej prosił o zmianę? Jaki jest najlepszy sposób, aby zapewnić ich zmianę. Wyobrażam sobie, że powiedzieliby. Och, nie ma problemów ... wciąż może się połączyć. To jest wadliwe ..
po prostu zadzwoń do nich i przejdź przez rytuał ponownego uruchomienia modemu kablowego itp. podczas rozmowy telefonicznej. jeśli zapytasz mnie o swoją metodę łączności, która jest bezpośrednia, myślę, że to nie ma sensu, że powinni zmienić modem kablowy lub wykonać inne ulepszenia zaplecza, aby uzyskać przypisane prędkości. połączenia przewodowe wykonujące subpar nie są czymś, z czym ty lub jakikolwiek inny subskrybent powinien się obnażyć. bądź z nimi ciężko .... okres !.
Po prostu wywołaj starhub i poproś o zmianę modemu, aby na pewno zmienili go, ponieważ taki modem jest bardzo tani dla ISP. Kabel BB już nie kosztuje, więc jest to tylko koszt modemu.
Henry Ng napisał: Po prostu wywołaj starhub i poproś o zmianę modemu, aby na pewno zmienili go, ponieważ taki modem jest bardzo tani dla ISP. Kabel BB już nie kosztuje, więc jest to tylko koszt modemu. To nie jest tanie ... Wracają przez subskrypcję trasy.
Zadzwoniłem do nich. Zaleca się korzystanie z utilities.starhub.com i wypróbowanie opcji miernika przepustowości .. jednak nie mogę nawet pobrać pliku testowego .. po 5 minutach nadal nic się nie dzieje. CS stafg powiedział, że zresetuje mój internet, a następnie zapytał mnie o monitor. Jeśli nadal to samo, jutro oddzwoń i podniosą mój problem ze swoim inżynierem ... tak mija kolejny dzień ... Po prostu myślę głośno ... te wszystkie, kiedy jestem oszukany. Nawet na stronie głównej planu dostępu szerokopasmowego .. starhub mówi, że jest typowa prędkość 20 Mb / s, którą możemy zapewnić, a otrzymuję 9 Mb / s! I płacę 59 jako subskrypcję, a obecny sam plan wynosi 29.90 ... czuję się oszukany .....
sqapg6 napisał: Zadzwoniłem do nich. Zaleca się korzystanie z utilities.starhub.com i wypróbowanie opcji miernika przepustowości .. jednak nie mogę nawet pobrać pliku testowego .. po 5 minutach nadal nic się nie dzieje. CS stafg powiedział, że zresetuje mój internet, a następnie zapytał mnie o monitor. Jeśli nadal to samo, jutro oddzwoń i podniosą mój problem ze swoim inżynierem ... tak mija kolejny dzień ... Po prostu myślę głośno ... te wszystkie, kiedy jestem oszukany. Nawet na stronie głównej planu dostępu szerokopasmowego .. starhub mówi, że jest typowa prędkość 20 Mb / s, którą możemy zapewnić, a otrzymuję 9 Mb / s! I płacę 59 jako subskrypcję, a obecny sam plan wynosi 29.90 ... czuję się oszukany ..... Idź tutaj: Starhub - Online Jeśli chcesz, poproś o ponowne zawarcie umowy; Zapisałem 7 USD, przełączając z MOL 25 Mbps na Fibre 100 Mbps
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)