PILNE!! Proszę pomóż!!! Custom PC build 2017
#1

Mój obecny procesor to dieing i mam nadzieję, że go zastąpię. Budżet około 1k lub poniżej 1k sgd. liczymy na recykling niektórych części, ssd, napęd CD, zasilanie 650 Watt. Celem procesora jest granie i wykonywanie mojej pracy szkolnej oraz edycja zdjęć.   Myśląc o zdobyciu   1) intel i5-7500 2) Titan Casing Techware (czysty czarny wygląd) 3) gtx 1060   Wszelkie zalecenia są w porządku, ponieważ jestem nowicjuszem i martwię się, że część, którą kupuję, nie działa po zakupie. Proszę mi pomóc
Reply
#2

Otrzymasz więcej pomocy, jeśli podasz swoje aktualne specyfikacje, np. patrz ---->
Reply
#3

Koenig168 napisał: Otrzymasz więcej pomocy, jeśli podasz swoje aktualne specyfikacje, np. patrz ----> Problem polega na tym, że naprawdę nie wiem, jak wygląda moja aktualna specyfikacja, ponieważ kupiłem ją z drugiej ręki około 3-5 lat temu. Miesiąc temu właśnie zakupiony dysk SSD do aktualizacji kończy się procesem na mnie, mającym sporo problemów. Zasilacz nadal pracuje ... planuje zmienić psu dopiero po jego przerwaniu.
Reply
#4

Jak duży jest twój ssd? Potrzebujesz hdd?
Reply
#5

[QUOTE = singupingu; 107779494] Jak duży jest twój ssd? Potrzebujesz hdd? mój obecny dysk SSD to samsung evo 850 250 gb, HDD mam 2 1 TB.
Reply
#6

PRZYPADEK: Tecware Titan (109 USD) MOBO + CPU: ASUS H110M-A M.2 + i5-7500 (410 USD) RAM: Kingston Valueram DDR4 2133 MHz 1x8 GB (85 USD) Zasilacz: EVGA B450 (79 USD) GPU: Mini Zotac GTX 1060 3 GB (270 USD za pośrednictwem Lazady po zastosowaniu 30 USD zniżki za pomocą kodu SCWOWWED z kartą kredytową Standard Charted w środę) OS: Windows 10 Home (<20 USD za karuzelę) RAZEM: 973 USD Ceny podane z motywu PC lub podane inaczej.
Reply
#7