HomePlug HL115EP czerwone światło
#1

Cześć chłopaki , ktoś ma HomePlug HL115EP ?   od czasu do czasu , światło poczerwieniał i straciłem połączenie , zawsze trzeba wyłączyć i dalej i połączenie jest z powrotem, ale po jakimś czasie , sieć będzie ponownie zwolnić.
Reply
#2

Oznacza to, że nie ma dużo zakłóceń elektrycznych i wpływające na szybkość połączenia . Czerwony oznacza połączeń bardzo powolny i złe . Można spróbować uruchomić go ponownie lub spróbować odizolować więcej urządzeń elektrycznych za pomocą posredniego HL115EP AC. Jednakże przewody elektryczne w obszarze wciąż odgrywają rolę, zwłaszcza wtedy, gdy przewód nie jest wykonane prawidłowo . Że trzeba będzie zaangażować okablowania elektrycznego człowieka do zrobienia modyfikacje .
Reply
#3

Oh ok, jej nowego mieszkania .... to problem. Podejrzewałem , że jego problem również .... Po tym, jak się na nim i jego powrót do normalności na chwilę.
Reply
#4

itdesign napisał: Oh ok, jej nowego mieszkania .... to problem. Podejrzewałem , że jego problem również .... Po tym, jak się na nim i jego powrót do normalności na chwilę. nawet jeśli jest to nowa flat..if okablowanie jest połączone z lodówką / wentylator / klimatyzacji może spowodować zakłócenia aż dojdziesz red..sometimes ingerencja może nawet pochodzić od sąsiadów !
Reply
#5

Witam, mam również ten problem kilka miesięcy temu z moim Aztech HL110EP . Początkowo , ja też podejrzewa jeden z homeplugs lub moich gniazdek elektrycznych jest uszkodzony. Odpowiedź z Aztech również wskazują na zakłócenia elektryczne lub wadliwe okablowanie / gniazd . W końcu problem zniknął po I niepełnosprawnej IPv6 w otoczeniu sieciowym Win7 . Nie jestem pewien co do rzeczywistych powodów, ale podejrzewam, że może to ze względu na kompatybilność IPv6 przy mojej bramie mieszkalnej . Bo , mój problem wystąpił po moim ISP zastąpić uszkodzoną bramę mojego Huawei z modelem Dlink .
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)