12 Dec 2016, 05:49 AM
Pages: 1 2
12 Dec 2016, 05:50 AM
ZrE0_Cha0s napisał: yup moja linia telefoniczna teraz podłączony do ONT . a co reporvison profilu ? Zastrzegania jest knockdown i odbudowy profilu użytkownika. Będą wiedzieć, co jest zastrzegania .
12 Dec 2016, 05:51 AM
ZrE0_Cha0s napisał: Dzwoniłem, ale mówią , że moje problemy nie wielkie i do tej pory nikt w mojej okolicy narzekających .... i mówią dun widać żadnych problemów z ich strony , a oni mówią, nawet jeśli zesłać technikiem i bez problemu na miejscu konieczność zapłacić 100 $ za niepotrzebne wezwanie do kontroli. Robiłeś wiele testów i rozwiązywania problemów . Nie trzeba się martwić o koszt technik . Zastanów się , kogo by spojrzeć na miejscu .
12 Dec 2016, 05:53 AM
WWE_Fan napisał: Robiłeś wiele testów i rozwiązywania problemów . Nie trzeba się martwić o koszt technik . Zastanów się , kogo by spojrzeć na miejscu . Nie ma problemu, nie martw się. Wystarczy poprosić o wsparcie na miejscu . Wystarczy powiedzieć, tech , żeby go zrzec , kiedy poszedł w dół. Są to pracownicy pomogą go zrzec . Każdy sposób kilka pierwszych czas pewien, że można odstąpić .
Pages: 1 2