cs-joke.pl forum

Full Version: :( Moja StarHub połączenie światłowodowe wiecznie dół , czuję się oszuk
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
On 16 Lis mój StarHub 100mb włókna internetowe poszedł w dół i StarHub tylko udało się uzyskać tech w dół 20 Lis , aby go naprawiać i zmienili modem do dlink - N5402SP jedno i to działało w porządku na jakiś czas.   Ale tylko od tego czasu coraz 1MB + prędkości.   Starhub kazała mi zadzwonić DLINK i nadal nie rozwiązuje mojego problemu.   Od ubiegłego tygodnia , że mnie zignorował . powiedział mi dostanie tech do mnie zadzwonić , ale nigdy nawet powiedział mi, że nie może nic na temat usług VoIP zrobić ( to w dół , jak również) , a oni dostać tech do mnie zadzwonić .   jedna złamana obietnica po drugim.
Zadzwoń Starhub , poprosić o rozmowę z kierownikiem. Musi być ostra. Jeżeli nie mogą ustalić , zadaj je rozwiązać bez kary. Jeśli sprzęt zapewniają one nie mogą korzystać , zwłaszcza w odniesieniu do włókna , to bzdura prosząc u zadzwonić DLINK . Więc równie dobrze może nie zapewnić RG .
Zapłać Starhub dla prędkości 1m tylko lepiej trzymać go w rekordowym dla przyszłego roszczenia
whaleshark87 napisał: Zadzwoń Starhub , poprosić o rozmowę z kierownikiem. Musi być ostra. Jeżeli nie mogą ustalić , zadaj je rozwiązać bez kary. Jeśli sprzęt zapewniają one nie mogą korzystać , zwłaszcza w odniesieniu do włókna , to bzdura prosząc u zadzwonić DLINK . Więc równie dobrze może nie zapewnić RG . StarHub powinien uzgodnić z DLINK od urządzenia pomiarowe dostarczone przez Starhub . Jesteśmy tylko użytkownik iw zasadzie nie obchodzi mnie, jak uda im się przywrócić usługę. Nie zostać poproszony o wygłupiać
czuć się zmęczony człowiek. zignorowali mnie i nic nie mogę zrobić. Zrobiłem wszystko, co mogłem , a wszystko czego chcę to StarHub mi pomóc , ale po prostu mnie zignorował . Może mają zrezygnował ? tak pisał do Ida na ten temat i mam nadzieję, że może pomóc trochę . Ja też zrezygnował
TS , jeśli wcześniej użytkownik MOL , usługa jest nadal aktywny , użyj go do momentu SH rozwiązać problem. Wniosek o uchylenie jeśli ich ładowania Ci pełną kwotę za FBB
Millie napisał: czuć się zmęczony człowiek. zignorowali mnie i nic nie mogę zrobić. Zrobiłem wszystko, co mogłem , a wszystko czego chcę to StarHub mi pomóc , ale po prostu mnie zignorował . Może mają zrezygnował ? tak pisał do Ida na ten temat i mam nadzieję, że może pomóc trochę . Ja też zrezygnował nie poddawaj się , zatrzymać się na prawo być ostra , aby je zrobić dla Ciebie, ponieważ jesteś już płacić za ich usługi.
Napisz e-mail do ARP o [email protected]~~pobj mogę uwierzyć, że to ten adres . Zaznacz wszystko szczegółowo i muszą go naprawić w ciągu 48 godzin lub być karane
Hi Millie , proszę pamiętać, aby zachować cały swój rekord komunikacji, takich jak e-mail i imię osoby , tak aby obejmować wsparcie dla roszczenia , jeżeli takie istnieją. Jestem pewien, że można go rozwiązać poprzez SH lub najgorsze przez ARP , jeśli masz wszystkie dowody . Powodzenia u, mam nadzieję, że rozwiąże to doskonale i pozwala nadal korzystać z włókna szerokopasmowych.
wohouboy napisał: Napisz e-mail do ARP o [email protected]~~pobj mogę uwierzyć, że to ten adres . Zaznacz wszystko szczegółowo i muszą go naprawić w ciągu 48 godzin lub być karane Wysłałem e-mail do ARP wczoraj. Powiedziałem im , że moja włókien spadła z 16nov do 20nov . Powiedziałem im, że choć włókno jest wreszcie w górę, jestem coraz 1mb zamiast 100MB . Powiedziałem im , że moja VoIP jest w dół od tego czasu. zadzwoniłem Starhub z ostatniego tygodnia aż do niedzieli Liao . obsługi klienta również powiedzieć, nie wiem, kiedy mogą dostać się moją usługę Zrobiłem wszystko co mogłem