19 Dec 2016, 11:16 PM
Pages: 1 2
19 Dec 2016, 11:16 PM
Idź Singtel sklep hałasować .
19 Dec 2016, 11:17 PM
Żądania 1x miesiąc darmowej subskrypcji . To jest ich cockup .
19 Dec 2016, 11:18 PM
ah Tiong tech wciąż fa cai nastroju -15 dni Ley .
19 Dec 2016, 11:19 PM
można wysłać e-mail do [email protected]~~V powiedzieć, że subskrybować 1Gbps dostać tylko 100Mbps mniej niż starych 200Mbps wyższego szczebla zarządzania z SingTel woli natychmiastowego wywołania u i spróbować rozwiązać problem niezwykle szybki gdy operatorzy telekomunikacyjni boją tylko ida dobrze, jeśli próbują oszukać klientów keekeekee
19 Dec 2016, 11:20 PM
TS ... mam inne usługi w tym samym porcie? TELEWIZJA?
19 Dec 2016, 11:21 PM
Zacytować: Czy ktoś może mi doradzić , co robić? Co mogę domagać się od nich? Westchnienie... Na razie do nich zadzwonić i uzyskać ich Tech ( lub inżyniera ) , aby przyjść i go naprawić . Staraj się nie wychodzić na ur własny czas kupić kabel, modem, itd uzyskać ich tech przyjść i wypożyczyć / T- pożyczki swoje rzeczy i upewnić się, że działa dobrze przez kilka dni. Tylko wtedy wiesz na pewno, co musi zostać wymieniona . Mimo wszystko ok , tylko wtedy zadzwonić do poszukiwania jakiejś formy na rekompensaty dla wszystkich kłopotów włożyli cię przez .
19 Dec 2016, 11:22 PM
Mój kontrakt zakończył SingTel mi prosto zmiana ISP
19 Dec 2016, 11:22 PM
LLst przez 2 lata , po tej zmianie ISP Wysyłane z Wewnątrz złotym tronie z TERRA , chroniąc cesarza z moim życiem , używając GAGT
19 Dec 2016, 11:23 PM
Od Fiber r do uruchomienia routera są wszystkie partie trzecie firm . Popyt je wykonać test prędkości i pokaże wyniki testu , aby udowodnić, że U R uzyskanie co u przypuszczać, aby uzyskać . Uzyskaj nazwę instalatora i gdyby nie poszedł w górę, możesz poinformować Singtel Helpdesk sprawie skargi yr . Instalator nie powinien pozostawiać bez rozwiązania problemu yr jak to jest oczywiście kwestia instalacji .
Pages: 1 2