cs-joke.pl forum

Full Version: POMOC - ISP FAIL
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Używam Starhub fibreoptic netto.   Mam ten przykry problem przez prawie rok i jej wymyka się spod kontroli.   Moja przeglądarka zachowuje załadunku stare cache. Zawsze trzeba nacisnąć klawisz F5 i odświeżyć stronę, aby uzyskać nową pamięć podręczną indziej będę wychodził ze starymi danymi.   Gram w grę opartą tekstowy, który dane logowania, a czasami po prostu losowo zalogować się na inne konto osoby.   Czy może być konflikt w moim dns?   Teraz tych kilku tygodni mój net jest bardzo powolny, a nawet nie może załadować niektórych stron w godzinach (wymaga odświeżenia parę razy)   Jest to bardzo denerwujące i zdarza się, dla wszystkich moich przeglądarek. Próbowałem googling tego problemu i nie znalazłem żadnego rozwiązania.   Użyłem wifi na moim telefonie i jego samego problemu. Więc to nie ma nic wspólnego z moim komputerem   PROSZĘ POMÓŻ!   Próbowałem, co następuje:   usuwanie tymczasowych plików internetowych opróżniania pamięci podręcznej ponownej instalacji przeglądarki Chrome zainstalowanie nowej przeglądarki: Firefox płukania moje dns restartowania mój klient DNS restartowania modemu ponownym uruchomieniu router nazywając modemu i routera z dostawcą i nie mogli pomóc
Czy można zrobić test prędkości i zgłaszania następujących w tekście? 1. Ping 2. Szybkość pobierania 3. Szybkość ładowania Speedtest.net przez Ookla - Global Broadband Speed Test SingTel 200Mbps Fibre
czyli FF i Chrome nie korzystają z tego samego cache więc coś jest zdecydowanie nie tak. i to jest bardzo dziwne , że można się zalogować losowo do innego konta osoby . Nie mogę myśleć o związku pomiędzy każdym problemu więc podejrzewam jest: 1. złośliwego oprogramowania w komputerze ... więc po prostu zrobić kilka anty skanowania antywirusowego i ponowna instalacja systemu operacyjnego 2. Twój komputer umiera , dlatego wszystkie rodzaje spraw dziwnych występują 3. Router problemem ... więc tylko twardy reset routera , aktualizacji do najnowszej wersji oprogramowania i rekonfiguracji ponownie.
spróbuj użyć cudzego WiFi lub korzystania ur telefon 3G / 4G i spróbuj zalogować się do swojego konta. jeśli ta powoduje również problemy , najprawdopodobniej jego serwer gry prawdopodobnie wypełnione błędów. Jeśli nie, być może ISP problemem. Jeśli nie używasz standardowego routera ISP z Starhub podłączony bezpośrednio do ONT , nie będziemy się dobrze bawić . Nie było wiele opinii , że niestandardowym routera ISP da powolną , gdy jej bezpośrednio podłączony. Więc wziąć pod uwagę.
facebook.com/StarHub?filter=2 To prawo ISP zawiodły
Istnieje kilka powodów, dla których strona nie odświeża się poprawnie : ustawienia przeglądarki internetowej. ISP proxy WWW oraz aplikacji internetowych sama . Ustawienie przeglądarki internetowej , zakładam, że IE jest teraz . Ustaw go za każdym razem I odwiedzić stronę internetową. Zapobiega przeglądarkę ładowanie z pamięci podręcznej . Twój ISP proxy . To może być bardzo agresywne w ponownego użycia przestarzałych stron internetowych i zasobów w celu zachowania międzynarodowego pasma ruchu . Narzekanie na to może skłonić go do dostrojenia ustawień proxy WWW. Aplikacja internetowa musi również wskazywać na jakikolwiek serwer proxy nie pamięć podręczną lub przeglądarce internetowej, aby odświeżyć na każdej wizycie . Zobacz : Przewodnik dla początkujących do nagłówków HTTP Cache | Mobify (nagłówek kontrola Cache) , a tak, to nie chce cache, Huh ? ( Pragma meta tag) . Więc nie jestem pewien, który z nich zawodzi cię .
ykgoh : Używam Google Chrome , ale jak to, co już wspomniano , starych obciążeń cache się na wszystkich przeglądarek , IE / Firefox / chrom, więc nie powinno być problemu z ustawień przeglądarki , chyba że wszystkie z nich są błędne. Narzekanie to do kogo? Starhub ? Ok, jakiego rodzaju innych stron internetowych, ja jestem w stanie przetestować ten stary cache się ładuje się ? Wydaje się, że tylko gry tekstowej gram doświadczenia tego problemu , ale dlaczego ja jestem jedynym, który zmierzyć się z tym problemem , moje pozostałe zespołu robi ! a drugą rzeczą jest mIRC wymienione poniżej. "Twoja aplikacja internetowa musi również wskazywać na jakikolwiek serwer proxy nie pamięć podręczną lub przeglądarce internetowej, aby odświeżyć na każdej wizycie " Czemu?
Niewątpliwie StarHub failed prostu czytać wszystkie skargi na facebook.com/StarHub?filter=2
wow ich włókna dość zawodzą.
Proszę pisać do [email protected]~~V I odwołane wszystkie moje płatności z rachunku bieżącego dziś i napisał do ARP. Anulowanie moje płatności trwało 40min , dałem się i poszedł do ich ogólnej infolinii zapytania następnie udało się anulować. Obsługa klienta jest nieistniejąca .
Pages: 1 2