15 Feb 2017, 09:03 AM
Pages: 1 2
15 Feb 2017, 09:04 AM
Jak upewnić się , że nie jest to problem ze sprzętem ? Albo sprawa FTP ? Posiada ONT lub router został zmieniony ? Czy Netlink zaznaczone porty ? Czy wszystkie kontrole zostały przeprowadzone prawidłowo ?
15 Feb 2017, 09:05 AM
samueleejiawei napisał: EDIT: Faktycznie , w końcu dotarła i została rozwiązana. Technik powiedział, że był to problem adresu IP spowodowane długim przestoju mojego routera , kiedy pojechałem na wakacje. Dla tych, którzy podejrzewają, że jest to problem ( który może powstać nawet jeśli router pozostaje na zawsze) - Wyłącz router i modem i odczekaj 2 minuty. Włącz tylko modem i odczekaj 2 minuty. Następnie skręcić w routerze i sprawdzić, czy połączenie poprawia . Jeśli to się nie powiedzie , zadzwoń 1633 oraz przedostaniu się do technologii i wyjaśnić problem. Czytam niektóre kwestie . Większość z nich , którzy mają problemy są te inteligentne Alexs który należy wyłączyć sprzęt regularnie .
15 Feb 2017, 09:07 AM
przełączyć ISP LA problem rozwiązany. M1 nie ma problemów
Pages: 1 2