cs-joke.pl forum

Full Version: Potrzebujesz pomocy w stałym rozłączenia z Internetem ( Starhub emisyjn
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Witam wszystkich , niedawno podpisał nowy kontrakt z Starhub i to było absolutnym koszmarem przeciwieństwie Singtel .   Jestem pod HomeHub 100 (kabel ) przy użyciu modemu dpc3925 . Muszę utrzymać resetowania modemu codziennie przez ostatni miesiąc. Każde 2 , 4, 12 lub 24 godzin linia telefoniczna i Internet prostu rozłącza . Nic nie zmienia się wskaźniki LED na obu modemu i dekodera , chociaż Set Top czasem przestaje migać .   Okablowanie wszystko wydaje się być w porządku. Nie mam pojęcia , czy jest to problem na mojej stronie lub Starhub . 1633 nie był pomocny w ogóle o wszystkie linie wiecznie zajęty i ich generycznych robota odpowiedzią " Pls zrestartować modem do 10 sekund " .   Każdy pomysł co może być problem ??   Jeśli mogę sobie pozwolić będę po prostu przejść do Singtel , ale jestem tylko jeden miesiąc do mojej nieszczęsnej umowy 24 miesięcy.
Modem jest żart ...
Zrobiłem google nieco i patrząc na przypadkowych forach , modem jest widocznie kiepski . Nie był pod wrażeniem jego projektu , gdy po raz pierwszy zobaczyłem go też. Czuje lekki i cienki . Ale mam zerowe doświadczenie / bardzo ograniczoną wiedzę na temat modemów. Czy to możliwe , aby korzystać z niektórych lepszy z półek w Challengera czy coś ? Nie wiem , czy to wpłynie na moje usługi telefoniczne / telewizor z dostępem Starhub .
Kibamaru napisał: Witam wszystkich, niedawno podpisał nowy kontrakt z Starhub i to było absolutnym koszmarem przeciwieństwie Singtel. Jestem pod HomeHub 100 (kabel) przy użyciu modemu dpc3925. Muszę utrzymać resetowania modemu codziennie przez ostatni miesiąc. Każde 2, 4, 12 lub 24 godzin linia telefoniczna i Internet prostu rozłącza. Nic nie zmienia się wskaźniki LED na obu modemu i dekodera, chociaż Set Top czasem przestaje migać. Okablowanie wszystko wydaje się być w porządku. Nie mam pojęcia, czy jest to problem na mojej stronie lub Starhub. 1633 nie był pomocny w ogóle o wszystkie linie wiecznie zajęty i ich generycznych robota odpowiedzią "Pls zrestartować modem do 10 sekund". Każdy pomysł co może być problem ?? Jeśli mogę sobie pozwolić będę po prostu przejść do Singtel, ale jestem tylko jeden miesiąc do mojej nieszczęsnej umowy 24 miesięcy. Zrzucić DCP3925 i dostać używane Motorola modemu SB6120 z gumtree lub rynku. Zadzwoń 1633 i powiedzieć im zmianie modemu kablowego oraz podać adres MAC nowego modemu, aby mogli go uaktywnić.
Czy to ten ? amazon.com/Motorola-SB6120-SURFboard-eXtreme-Broadband/dp/B001UI2FPE Wygląda na to, że brakuje 1 port do telefonu.
Kibamaru napisał: Czy to ten ? amazon.com/Motorola-SB6120-SURFboard-eXtreme-Broadband/dp/B001UI2FPE Wygląda na to, że brakuje 1 port do telefonu. I tak, i tak. Wadą jest to, że model ten nie ma możliwości głosowych. Jeśli zdecydujesz się dostać, trzeba będzie dostać inny VECM jak SBV5121 dla samego telefonu. Jeśli masz Hubstation lub Hubstation HD , można korzystać za port telefonu. Tak, to brzmi jak dużo trudu, by wymienić modem 1 z 2, ale modemy kablowe Motorola znane są odporne na zmienne poziomy sygnału , dzięki czemu mają mniejsze problemy. To twoja decyzja , którą drogą chcesz wziąć . Jeszcze jedna rzecz jest taka, że nie można importować w modemach kablowych , trzeba dostać jeden , który został wydany przez Starhub kiedyś .
Pudełko set-top wydał mi jest Samsung GX- SH530CF . Nie wydaje się, że gniazdo do telefonu. contraints kosmiczne naprawdę nie pozwalają mi rozważyć uzyskanie 2 modemy też. Ech , to dlaczego musi Starhub Emisja tego rodzaju produktu sub -par ?? Wszelkie zalecenia na następnej najlepszą modem może patrzę ?
Kibamaru napisał: Wszelkie zalecenia na następnej najlepszą modem może patrzę ? Zatwierdzona CMS dla 100Mbps jest dość ograniczona. Jedyny inny wybór jest D-Link DCM- 712 , ale nie za dużo informacji na ten temat. Zatwierdzone modemy kablowe
Kibamaru napisał: Jestem pod HomeHub 100 (kabel ) przy użyciu modemu dpc3925 . Ustaw Cisco do mostu i używać własnego routera ; działa jak marzenie.
Mam te same problemy również w tym linii telefonicznej. Jeśli wystarczy użyć modemu jako most i kupić oddzielnego routera , myślę, że to nie pomoże z linią telefoniczną ?
Pages: 1 2