20 Feb 2017, 07:02 AM
Pages: 1 2
20 Feb 2017, 07:03 AM
Kilkanaście wściekłości xs karty powinny być dobre.
20 Feb 2017, 07:04 AM
16k jest interesująca. Przyczyna dla VR 4k już wydaje się nieco rozmyty . Starają się wcisnąć jak najwięcej pikseli jest dobry , aby wyeliminować luki w pikselach , a przy wyższej częstotliwości wyeliminuje vommit czuję.
20 Feb 2017, 07:05 AM
16k za oko, 16k $ za kartę ???
20 Feb 2017, 07:06 AM
Zawartość Bo .... 64k również biały słoń .... lol
20 Feb 2017, 07:07 AM
royfrosty napisał: 16k jest interesująca. Przyczyna dla VR 4k już wydaje się nieco rozmyty . Starają się wcisnąć jak najwięcej pikseli jest dobry , aby wyeliminować luki w pikselach , a przy wyższej częstotliwości wyeliminuje vommit czuję. I tot VR dostał zgryzu ? Próbowałem Occulus Rift w 1080 już czują się bardzo shiok . Mimo to nie można narzekać 4k shiok tyle ah ? Chyba, że nie dostał VR okluzji wbudowany , pojedynczy 360 widok 16k ' ekran ' ...
20 Feb 2017, 07:08 AM
enenyi napisał: I tot VR dostał zgryzu ? Próbowałem Occulus Rift w 1080 już czują się bardzo shiok . Mimo to nie można narzekać 4k shiok tyle ah ? Chyba, że nie dostał VR okluzji wbudowany , pojedynczy 360 widok 16k ' ekran ' ... 1080p 1440p sux Leh. wszystkie piksele widać dość piksele . 4k imho po prostu ładne. Ale jeszcze dużo pracy musi być zrobione. Nie dojrzewać jeszcze ba VR . Ale to, co należy zrobić, to Amd podjęcia przyrostowe statystyk . Podobnie jak 8k następnie 16k .
20 Feb 2017, 07:09 AM
16k .. poważnie loh . Teraz nawet nie ma wystarczającej zawartości 4k i G -kartki , które może zasilać rozdzielczości 4K do gier nie są tanie. 16k ? Oni starają się być jak Sony w epoce PS3 ?
20 Feb 2017, 07:10 AM
Ilu Furys jest potrzebne do tego?
20 Feb 2017, 07:10 AM
MoneyFace = p napisał: Ilu Furys jest potrzebne do tego? Może 4x w Directx12 . Moi tan gu gu do vr mmo z placu standardzie demo Enix Agni Cry .
Pages: 1 2