13 Dec 2017, 03:55 PM
W ciągu ostatnich kilku dni miałem problemy z łączeniem się z konkretnymi witrynami internetowymi - nie wszystkimi, tylko niektórymi - za pośrednictwem szerokopasmowego kabla StarHub (usługa 1 Mbps HubStation). Oto lista witryn sieci Web, które są niedostępne: cigna.com talkingpointsmemo.com yahoo.co.jp slickdeals.net dish.andrewsullivan.com boomantribune.com dailykos.com cookpad.com motherjones.com mydd.com talkleft.com Mam również trudności z nawiązaniem połączeń AT & T Business Internet VPN. Wykluczyłem mój router bezprzewodowy - problem występuje, gdy podłączam się bezpośrednio do HubStation za pomocą kabla Ethernet. Przetestowałem wiele przeglądarek, wiele urządzeń i wiele systemów operacyjnych - bez radości. Przeglądarka bardzo szybko reaguje na błędy "porzuconego połączenia". Ponieważ są to zagraniczne witryny sieci Web w Japonii i Stanach Zjednoczonych, domyślam się, że istnieje problem z częścią routingu StarHub. (Ustanowienie działającego połączenia VPN - z różnymi testowanymi punktami wyjścia - a następnie próba załadowania tych witryn działa dobrze). Czy ktokolwiek z usługą szerokopasmowej telewizji kablowej StarHub - w szczególności z usługą połączoną z HubStation - może wypróbować te witryny sieci Web, aby sprawdzić, czy ten problem występuje. Raporty i dodatkowa diagnoza byłyby mile widziane. Dzięki.