16 Dec 2017, 04:27 AM
16 Dec 2017, 04:28 AM
Sprawdź kabel. Czy ostatnio konfigurowałeś zmiany na swoim routerze? Albo cofnij lub zresetuj do ustawień fabrycznych.
16 Dec 2017, 04:29 AM
Być może możesz próbować wywoływać SH, jeśli ich system zaplecza ma uaktualnienie lub nie.
16 Dec 2017, 04:30 AM
Kabel: nie ma zapasowego kabla, ale jak już wspomniano, prędkości są takie same dla połączeń przewodowych i bezprzewodowych Konfig.: Nie wprowadzono żadnych zmian:
16 Dec 2017, 04:31 AM
ZrE0_Cha0s napisał: Być może możesz próbować wywoływać SH, jeśli ich system zaplecza ma uaktualnienie lub nie. Spróbuje tego, jego dziwne, że prędkości spadły po aktualizacji:
16 Dec 2017, 04:32 AM
używasz Cat 5
16 Dec 2017, 04:33 AM
Używasz routera sieciowego Dlink podanego przez Starhub? Kabel LAN, czy ma 4 żyły lub 8 pasm kabli? Spójrz na wtyczkę RJ45 i powinieneś wiedzieć. Twój adapter LAN jest gigabitowy? Sprawdź właściwości w menedżerze urządzeń, jeśli prędkość jest ustawiona na 100 Mb / s lub automatycznie?
16 Dec 2017, 04:34 AM
cstanhwz napisał: Używasz routera sieciowego Dlink podanego przez Starhub? tak Kabel LAN, czy ma 4 żyły lub 8 pasm kabli? 8 pasm Spójrz na wtyczkę RJ45 i powinieneś wiedzieć. Twój adapter LAN jest gigabitowy? Sprawdź właściwości w menedżerze urządzeń, jeśli prędkość jest ustawiona na 100 Mb / s lub automatycznie? Na ekranie Połączenia sieciowe moje połączenie przewodowe podaje stan 1GBPS Po przyjrzeniu się.
16 Dec 2017, 04:36 AM
Nazwany Starhub, a następnie Dlink. Podłączenie kabla bezpośrednio do modemu daje mi szybkość 900 Mb / s, ale podłączenie go do routera powoduje powrót do 90 Mb / s. Poprosili mnie o uaktualnienie mojego oprogramowania układowego routera i innych sugestii śmieci, a wszystko pozostało bez zmian. Nawet miał policzek, aby odwiesić połączenie podczas rozwiązywania problemów, i nie mogłem się przedostać, gdy oddzwoniłem. Wsparcie techniczne D-link jest dosłownie najgorsze, jakie kiedykolwiek spotkałem.