cs-joke.pl forum

Full Version: Excel 2010 - Sortowanie Plusów prosze o pomoc
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Cześć chłopaki, obecnie mam problem sortowania programu Excel z nagłówkami podrzędnymi przy użyciu programu Excel 2010, zastanawiam się, czy może pomóc jakiś profesjonalista z Excela?   Chciał sortować określoną grupę komórek wyodrębnionych z systemu i odpowiednio sortować. Należy pamiętać, że istnieje ponad 500 nagłówków grup A-B-C   Poniższe zdjęcia zostały uproszczone w celu zilustrowania:     Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz     każdy ekspert programu excel może w tym pomóc?   Dzięki i docenione!
Trudność twojego problemu polega na tym, że są puste komórki i utrudniają sortowanie. w związku z tym musiałbym wprowadzić 2 dodatkowe kolumny, które można usunąć po zakończeniu sortowania. pierwsza dodatkowa kolumna zostanie użyta do oznaczenia A1, A2, A3 z A, itd. Robisz to przez kopiowanie kolumny A. Aby wypełnić puste miejsce, musisz wybrać całą kolumnę i "Przejdź do specjalnego" ( F5) i wybierz "Blanki". Zauważysz, że pusta komórka w tej kolumnie jest podświetlona. Teraz naciśnij =, Up, Ctrl Enter. Spowoduje to wypełnienie pustej komórki odpowiednimi danymi nagłówka. Następnie wklej jako wartość dla całej kolumny. W przypadku drugiej dodatkowej kolumny musisz wprowadzić tę formułę [= JEŻELI (A2 <> "", 2,1)] Wreszcie możesz rozpocząć sortowanie danych. Kasować
Cześć ashhong bracie! Dzięki za odpowiedź i naprawdę doceniony za wysiłek! =) Tak, zrobiłem to! Dzięki i docenione! Mój przyjaciel również chce podziękować tobie! Czy zdarzyło Ci się wiedzieć, jak pogrupować elementy A-B-C za pomocą alternatywnego tekstu kolorowego?
Supersen napisał: Cześć ashhong bracie! Dzięki za odpowiedź i naprawdę doceniony za wysiłek! =) Dostaję teraz to, co masz na myśli w pierwszym akapicie, proszę, czekaj, wypróbuję! być może nie byłem wystarczająco jasny. Kolumna D zostanie wypełniona za pomocą formuł = IF (A2 <> "", 2,1) jak dla Col B, musisz "Go To Special" (F5) i wybierz "Blanks", a następnie naciśnij =, Up, Ctrl Enter ma nadzieję, że to pomoże.