cs-joke.pl forum

Full Version: Roszczenia z tytułu gwarancji reklamowej
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Heya chłopaki. Rozglądałem się, ale nie mogę znaleźć wiele szczegółów dotyczących procesu składania roszczenia gwarancyjnego. Więc mam SoundBlaster Katana, którą mam .........
Nie musisz niczego wypełniać. Wystarczy mieć pokwitowanie u. Udaj się do centrum serwisowego pod adresem: Centrum Obsługi Klienta 31 Międzynarodowy park biznesowy # 04-11, Lobby B, Creative Resource Singapur 609921 Godziny pracy: Od poniedziałku do piątku: 10.00 - 18.00 Weekendy i święta: zamknięte Jest tam w Jurong. Będą na miejscu poprosić o odtworzenie problemu, przed którym stoisz.
Ah Ken napisał: Nie musisz niczego wypełniać. Wystarczy mieć pokwitowanie u. Udaj się do centrum serwisowego pod adresem: Centrum Obsługi Klienta 31 Międzynarodowy park biznesowy # 04-11, Lobby B, Creative Resource Singapur 609921 Godziny pracy: Od poniedziałku do piątku: 10.00 - 18.00 Weekendy i święta: zamknięte Jest tam w Jurong. Będą na miejscu poprosić o odtworzenie problemu, przed którym stoisz. Ceniony za pomoc dzięki!
XxGaiaxX napisał: Heya chłopaki. Rozglądałem się, ale nie mogę znaleźć wiele szczegółów dotyczących procesu składania roszczenia gwarancyjnego. Więc moja SoundBlaster Katana, którą dostałem na tydzień, mającą problem z oświetleniem zorzy polarnej, i przynosząc ją z powrotem do sklepu, który kupuję od SLS, odmawia zrobienia mi 1 za 1, stwierdzając, że Creative chce, żeby użytkownicy sami sobie poszli wymiana. Tak więc lubimy wypełniać formularze RMA, zanim przejdziemy przez ich formularze online, lub możemy po prostu zanieść wadliwy produkt do centrum obsługi klienta, aby zrobić zastępczą strit. Tak, po prostu przejdź do IBP, aby go wymienić. Nie martw się, jeśli jest naprawdę wadliwy, zazwyczaj nie naprawiają, zastąpią go dla Ciebie.
Och, i jeszcze jedno. Czy muszę zrzucić całe pudełko ze wszystkim w środku lub po prostu na konkretny pasek dźwiękowy, który jest wadliwy.
XxGaiaxX napisał: Heya chłopaki. Rozglądałem się, ale nie mogę znaleźć wiele szczegółów dotyczących procesu składania roszczenia gwarancyjnego. Więc moja SoundBlaster Katana, którą dostałem na tydzień, mającą problem z oświetleniem zorzy polarnej, i przynosząc ją z powrotem do sklepu, który kupuję od SLS, odmawia wykonania dla mnie 1 na 1, stwierdzając, że Creative chce, żeby użytkownicy sami się sami wymiana. Tak więc lubimy wypełniać formularze RMA, zanim przejdziemy przez ich formularze online, lub możemy po prostu zanieść wadliwy produkt do centrum obsługi klienta, aby zrobić zastępczą strit. Zależy od tego, który sklep SLS Wymiana 1: 1 jest łatwa między sklepem a sprzedawcą / dystrybutorem. Prosty proces RMA Niektóre sklepy, takie jak Infinity / Fuwell, mają 1; 1 wymiany w ciągu 30 dni Dla kreatywności nie musisz przynosić całego pudełka. Tylko wadliwa jednostka. Będą testować z inną jednostką i odpowiednio ją wymienić. Jego @ IBP. Około 15 minut spacerem od JE MRT. Następnie kolejne 15 minut w budynku, chyba że weszli we właściwe wejście.
tmfwy napisał: Zależy od tego, który sklep SLS Wymiana 1: 1 jest łatwa między sklepem a sprzedawcą
XxGaiaxX napisał: Wygląda na to, że ten sklep, do którego poszedłem, nie wymieni ich, powiedział mi, że z góry mogę wrócić do nich w ciągu 7 dni, aby wymienić je w dniu zakupu, jeśli coś pójdzie nie tak, i wciąż dzwoniłem do nich przed zejściem na dół, kazałem mi iść głową w dół . A kiedy tam jestem, odwracają pratę. Powiedz, że od kiedy powiedziano, że ma 7 dni wymiany. I, bla bla, Creative nie pozwól dystrybutorowi, by już więcej roszczenia do RMA, wszystkie tego rodzaju bzdury. Na pewno nie wrócę już do tego sklepu. Po prostu chcę wymienić tę wadliwą jednostkę i zrobić to. Ahh, więc po prostu wyprowadzam soundbar, bez adaptera i przewodów? Tak, wiem co masz na myśli. Czasami warto zapłacić nieco więcej, aby uzyskać spokój. Przynieś dowolny komponent, który Twoim zdaniem może być przyczyną problemu Na przykład: Jeśli przyniesiesz urządzenie i działa poprawnie, a adapter jest uszkodzony, ale nie przyniosłeś adaptera,>. <
XxGaiaxX napisał: Och, i jeszcze jedno. Czy muszę zrzucić całe pudełko ze wszystkim w środku lub po prostu na konkretny pasek dźwiękowy, który jest wadliwy. Zwykle pakowałem wszystko i wracałem. To mój nawyk. Daj trochę spokoju na wypadek, gdyby poprosili o cokolwiek. Jeśli jej 1 na 1, że po prostu dać im wszystko. U otrzyma zupełnie nowy.
Zgaduję, że prawdopodobnie sprowadziłbym cały zestaw. Chociaż jest trochę ciężki, ponieważ ma subwoofer. Nie mam pojęcia, jak działa wymiana Kreatywna od 1 do 1, więc domyślam się, że wszystko sprowadzę. Czy naprawdę dają nam nowy zestaw do wymiany? A może po prostu odświeżony zestaw? Dziękuję wszystkim za radę.
Pages: 1 2