12 Jan 2018, 05:56 AM
Pages: 1 2
12 Jan 2018, 05:58 AM
Usuń swój "Norton Internet Security", jeśli taki posiadasz.
12 Jan 2018, 06:00 AM
tungsten2 napisał: Usuń swój "Norton Internet Security", jeśli taki posiadasz. Nie mam tego, tylko kilka programów bezpieczeństwa, które mam, to bitdefender wolny od wirusów i obrońca okien.
12 Jan 2018, 06:03 AM
Chyba zgaduję, że zgaduję, że napisał: wciąż otrzymuję błąd, jestem zmęczony, zrestartuj komputer
12 Jan 2018, 06:06 AM
Na starhub bb kablu i przez co najmniej 2 tygodnie miały włączone i wyłączone problemy z DNS, które pogorszyły się znacznie w ciągu ostatnich 3 dni. Nie ładuj witryny co 15 minut. Początkowo myślałem, że to może być problem z moim obszarem, ponieważ mój obszar przechodzi MUP. Potem zadzwoniłem do infolinii SH i jedyną pomocą, jaką mogą zaoferować, jest zwykłe "proszę zresetować routera, bla bla bla". Zmiana na google DNS powoduje również spadek liczby przerywanych połączeń. Naprawdę cholernie frustrujące.
12 Jan 2018, 06:08 AM
Czy możesz usunąć Bitdefender i sprawdzić, czy problem nie ustąpił.
12 Jan 2018, 06:11 AM
oric1 napisał: Czy twój ISP jest Starhub? RECKleSSfElla napisał: Na starhub bb kablu i przez co najmniej 2 tygodnie miały włączone i wyłączone problemy z DNS, które pogorszyły się znacznie w ciągu ostatnich 3 dni. Nie ładuj witryny co 15 minut. Początkowo myślałem, że to może być problem z moim obszarem, ponieważ mój obszar przechodzi MUP. Potem zadzwoniłem do infolinii SH i jedyną pomocą, jaką mogą zaoferować, jest zwykłe "proszę zresetować routera, bla bla bla". Zmiana na google DNS powoduje również spadek liczby przerywanych połączeń. Naprawdę cholernie frustrujące. Och, więc nie jestem sam, myślałem, że mój komputer ma wirusa, ostatniej nocy sformatowałem go.
12 Jan 2018, 06:13 AM
我 猜 我 猜 我 猜猜 猜 napisał: Och, więc nie jestem sam, myślałem, że mój komputer ma wirusa, ostatniej nocy sformatowałem go. Yeap, na włóknie Starhub. Rozpoczęto otrzymywanie nieregularnego serwera tylko dzisiaj. Próbowałem i ONT
12 Jan 2018, 06:16 AM
Pls spróbuj z publiczną usługą DNS, jak Google DNS lub openDNS. Jeśli to działa, Twój DNS usługodawcy internetowego może nie działać dobrze.
12 Jan 2018, 06:18 AM
Nic dziwnego, że nie mam do czynienia z tym problemem. Starhub pod warunkiem, że Dir-868L został skonfigurowany do korzystania z "OpenDNS FamilyShield". Możesz łatwo znaleźć to ustawienie w Kontroli rodzicielskiej. Do tej pory nie ma problemu z korzystaniem z niego.
Pages: 1 2