cs-joke.pl forum

Full Version: Słaby sygnał 4G
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Cześć, chciałbym zapytać czy ktoś tu mieszka w Woodlands Drive 62 wokół Block 682A, 681A itd? Czy sygnał 4G jest bardzo słaby w okolicy?   Zadzwoniłem do Singtel o tym i mówią, że obecnie nie ma planu na wzmocnienie sygnału 4G. Czy jest coś, co mogę zrobić sam, np. Kupić wzmacniacz 4G, czy inaczej? To śmieszne czekać na Singtel, aby zrobić ulepszenie.
daniel50096230 napisał: Cześć, chciałbym zapytać czy ktoś tu mieszka w Woodlands Drive 62 wokół Block 682A, 681A itd? Czy sygnał 4G jest bardzo słaby w okolicy? Zadzwoniłem do Singtel o tym i mówią, że obecnie nie ma planu na wzmocnienie sygnału 4G. Czy jest coś, co mogę zrobić sam, np. Kupić wzmacniacz 4G, czy inaczej? To śmieszne czekać na Singtel, aby zrobić ulepszenie. Istnieją na to 3,5 sposoby. 1) Poproś o femtokomórkę z SingTel, zapłać za dodatkową. Nie wiesz, jaka jest cena, a także nie wiesz, czy 4G jest obsługiwane, możesz zapytać o to SingTela. 2) Zrzuć SingTel i przejdź do innego dostawcy, który oferuje lepszą obsługę w Twoim regionie 3) Przełącz na linie lądowe, takie jak kabel, światłowód lub adsl 4) Powiedz SingTel, że chociaż nie planują zwiększenia żałosnego sygnału po twojej stronie, masz plany, aby sprowadzić do IDA i zobaczyć, czy przyniesie z tego cokolwiek owocnego.
daniel50096230 napisał: Cześć, chciałbym zapytać czy ktoś tu mieszka w Woodlands Drive 62 wokół Block 682A, 681A itd? Czy sygnał 4G jest bardzo słaby w okolicy? Zadzwoniłem do Singtel o tym i mówią, że obecnie nie ma planu na wzmocnienie sygnału 4G. Czy jest coś, co mogę zrobić sam, np. Kupić wzmacniacz 4G, czy inaczej? To śmieszne czekać na Singtel, aby zrobić ulepszenie. czy mógłbyś uprzejmie odrzucić kod pocztowy? Zejdę na dół i poprowadzę kilka testów. może też możesz podzielić się z nami swoimi problemami, mając 4G?
Życzymy powodzenia, ostatni raz, kiedy uskarżam się na słaby sygnał, przyznają, że ponad 9 miesięcy temu twierdzą, że zrobią coś w ciągu 3 miesięcy i do tej pory nic nie jest robione. Powiedziałbym więc, że możesz po prostu zmienić dostawcę. Ten przypadek jest w Orchard, tak na marginesie, wcześniej byłem z M1 i było w porządku, nie wspominając o tym, że gdy dojdę do linii NEL, nie ma sygnału ani flankowanego od podwójnego ghauta aż do sengkangu. Nawiasem mówiąc, nie otrzymujesz żadnego sygnału lub po prostu nie ma 4G, ponieważ jeśli jesteś bez 4G, powiedziałbym, że jest lepszy niż wiele lokalizacji.
renfred89 napisał: czy mógłbyś uprzejmie odrzucić kod pocztowy? Zejdę na dół i poprowadzę kilka testów. może też możesz podzielić się z nami swoimi problemami, mając 4G? Kod pocztowy to 731682. Sygnał staje się 3G lub nawet GSM po wejściu do obszaru. Czasami zupełnie nie ma sygnału. Blok, w którym mieszkam, to 682A Woodlands Drive 62.
davidktw napisał: Ciekawy. Czy w jakikolwiek sposób jesteś powiązany z SingTel? Jeśli tak, jaka jest przynależność do świadczenia usługi w przypadku takich testów na miejscu? Wygląda więc na to, że masz ocenę z pustej talii budynku. Czy uważasz, że wskazane jest przeprowadzenie rzeczywistego testu w mieszkaniu reklamacji, ponieważ użytkownicy końcowi nie pozostają w pustych pokładach. Jeśli ma być zapewniona usługa, czy nie powinno to być doświadczenie użytkownika z miejsca, w którym się znajduje, zamiast wspólnego obszaru w pustej talii? Doceniam twoją odpowiedź na twoje stoisko i wątpliwości, które podniosłem. Do TS: Być może chciałbyś nawiązać kontakt z tym samarytańskim dżentelmenem lub damą, w zależności od tego, czy on
Mam również ten sam problem i gorzej niż w przypadku TS, całkowicie brak sygnału 3G
jtjt00 napisał: Mam również ten sam problem i gorzej niż w przypadku TS, całkowicie brak sygnału 3G
renfred89 napisał: Jeśli przeglądasz to forum w trybie pulpitu, powinieneś zdać sobie sprawę z mojej afiliacji z singtem. Nie, nie będę odwiedzał domu i nie sądzę, że to konieczne. Dalsze wsparcie techniczne powinno być obsługiwane przez zespół techniczny i nie sądzę, żebym był w stanie skomentować. Mogę powiedzieć, że zrobiłem najlepszy poziom, aby przedstawić wyniki, i oczywiście nie mam zamiaru kwestionować niczyich roszczeń z powodu słabej wydajności sieci w okolicy. Czy mogę wiedzieć, czy twoje wątpliwości zostały wyjaśnione? Mniej więcej. Cóż, w tym przypadku, zgadnij, że nie odpowiedział on zbytnio na problemy związane z TS, ponieważ potencjalnie w innej lokalizacji w budynku, potencjalnie można użyć innego transceivera. Tak więc ocena pustej talii prawdopodobnie nie dostarcza wiele odpowiedzi na problemy z TS. Jednak uważam, że sugestie dostarczone wcześniej do TS byłyby niektórymi podstawowymi krokami rozwiązywania problemów, które warto wykonać Dziękuję za wyjaśnienia.
davidktw napisał: Mniej więcej. Cóż, w tym przypadku, zgadnij, że nie odpowiedział on zbytnio na problemy związane z TS, ponieważ potencjalnie w innej lokalizacji w budynku, potencjalnie można użyć innego transceivera. Tak więc ocena pustej talii prawdopodobnie nie dostarcza wiele odpowiedzi na problemy z TS. Jednak uważam, że sugestie dostarczone wcześniej do TS byłyby niektórymi podstawowymi krokami rozwiązywania problemów, które warto wykonać Dziękuję za wyjaśnienia. Tak ... Jest zbyt wiele zmiennych potrzebnych do przetestowania, dlatego nie powiedziałbym, że mój wynik jest prawdziwym odbiciem tego, co powinien doświadczać TS. Dostępnych jest szereg bardziej profesjonalnych testów obejmujących siłę sygnału pomiarowego i utratę danych itp. Tylko zespół techniczny może uzyskać dostęp do tych urządzeń. Hope TS może wkrótce rozwiązać problem ..
Pages: 1 2