cs-joke.pl forum

Full Version: Starhub cyfrowy głos w dół
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Cześć,   Czy teraz ktoś ma taki sam problem w rejonie Jurong? Głos cyfrowy jest wyłączony od 15 stycznia   Zadzwoń pod numer 1633 w dniach 16 i 17 stycznia, CSO poinformował mnie o pomocy technicznej w domu, w której występują połączenia o dużej głośności
tylko aktualizacja dla każdego, kto boryka się z podobnym problemem. 1. Modem znajduje się pierwotnie w moim pokoju, około 20 m pod względem długości kabla od głównego punktu w salonie. 2. modem nie przeniósł się z bieżącego miejsca w ciągu ostatnich 5 lat i wszystko działa poprawnie do (15 stycznia), kiedy cyfrowa usługa domowa nagle przestaje działać 3. wezwany w 1633, wezwany do pomocy w dniu 16 stycznia. otrzymała wywołanie zwrotne w dniu 17 stycznia 2300. 4. CSO zasugerowało usunięcie dowolnego splittera 3dB i przesunięcie modemu bliżej głównego punktu, który znajduje się w salonie. cyfrowy głos domowy znów działa 5. Informacja zwrotna od CSO, że sygnał jest słaby (nie udało mi się odczytać jej odczyty dBm) i zasugerował sprawdzenie w moim obszarze siły sygnału. mam nadzieję, że ta aktualizacja pomoże każdemu stawić czoła podobnym sytuacjom