cs-joke.pl forum

Full Version: Okropne zakupy z Lazada
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Czy ktoś ma straszne doświadczenia z Lazadą?   Zamówiłem Acer XB271HU na 9
ops .. chciał to opublikować w wątku lazada. administrator może się przesunąć?
Przykro mi to słyszeć. Z tego, co wiem, Lazada jest bardzo surowa, jeśli chodzi o składanie zamówień i zapasów. Kiedyś kupiłem kartę graficzną ze sklepu, który odwiedzałem przez Lazadę i zapytałem właściciela sklepu, czy mogę po prostu samodzielnie zbierać. Właściciel sklepu powiedział mi, że będzie musiał wysłać przez wyznaczonego kuriera Lazady, albo może zostać ukarany
Psycovirus napisał: Przykro mi to słyszeć. Z tego, co wiem, Lazada jest bardzo surowa, jeśli chodzi o składanie zamówień i zapasów. Kiedyś kupiłem kartę graficzną ze sklepu, który odwiedzałem przez Lazadę i zapytałem właściciela sklepu, czy mogę po prostu samodzielnie zbierać. Właściciel sklepu powiedział mi, że będzie musiał wysłać przez wyznaczonego kuriera Lazady, albo może zostać ukarany
Wow, nie wiedziałem, że lazada jest taka zła.
Łał. Mam szczęście, jak sądzę. Nie miałem żadnego problemu z Lazadą. Nadal kupuję od Qoo10 i Lazada.
Miałem gorsze doświadczenia z Qoo10. Sprzedawca obiecał dostarczyć w określonym terminie. Nie. Sprzedawca obiecał dostarczyć w określonym terminie. Nie. Sprzedawca obiecał dostarczyć w określonym terminie. Nie. Sprzedawca podał fałszywe informacje o wysyłce. Brak dostawy. Wreszcie, sprzedawca próbował wysłać pudełko bez zamówionych przedmiotów, po prostu darmowe prezenty, które miały zostać włączone. Na szczęście coś podejrzewałem i otworzyłem pudełko przed kurierem.
Lazada jest zwykle bardzo proaktywna, gdy zdaje sobie sprawę, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia na czas. Zwykle zrekompensują ci także niektóre kupony, jeśli tak jest. Nie oczekuj lepszej obsługi od takich jak Qoo10. Zamówienie anulowania sprzedawcy Qoo10, a następnie zniżka kuponu i takie zniknęły. Jeśli masz w zamówieniu kilka przedmiotów, przygotuj się na zapłacenie pełnej ceny.
watzup_ken napisał: Lazada jest zwykle bardzo proaktywna, gdy zdaje sobie sprawę, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia na czas. Zwykle zrekompensują ci także niektóre kupony, jeśli tak jest. Nie oczekuj lepszej obsługi od takich jak Qoo10. Zamówienie anulowania sprzedawcy Qoo10, a następnie zniżka kuponu i takie zniknęły. Jeśli masz w zamówieniu kilka przedmiotów, przygotuj się na zapłacenie pełnej ceny. nie wygląda na moją sprawę. pierwszy pracownik obsługi klienta kazał mi czekać do godziny 19:00 na dostawę. drugi powiedział mi, że sprzedawca, który jest Acer, nie może zrealizować zamówienia, ponieważ nie ma zapasów. Trzeci pracownik obsługi klienta, gdy poprosiłem o zwrot, powiedział mi, żebym dał im 48 godzin, ponieważ muszą wyjaśnić to sprzedawcy.
Lazada całkiem ok, ale oni zbyt pobłażliwi z błędnymi dostawcami. Kena fałszywe karty SD kilka razy, a także fałszywe produkty, zwrócą, ale na kłopoty będą one dać kupon. watzup_ken napisał: Lazada jest zwykle bardzo proaktywna, gdy zdaje sobie sprawę, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia na czas. Zwykle zrekompensują ci także niektóre kupony, jeśli tak jest. Nie oczekuj lepszej obsługi od takich jak Qoo10. Zamówienie anulowania sprzedawcy Qoo10, a następnie zniżka kuponu i takie zniknęły. Jeśli masz w zamówieniu kilka przedmiotów, przygotuj się na zapłacenie pełnej ceny. Tak, na łasce sprzedawcy. Kupon nie jest proporcjonalny.
Pages: 1 2