23 Jan 2018, 04:21 PM
Pages: 1 2
23 Jan 2018, 04:22 PM
ops .. chciał to opublikować w wątku lazada. administrator może się przesunąć?
23 Jan 2018, 04:24 PM
Przykro mi to słyszeć. Z tego, co wiem, Lazada jest bardzo surowa, jeśli chodzi o składanie zamówień i zapasów. Kiedyś kupiłem kartę graficzną ze sklepu, który odwiedzałem przez Lazadę i zapytałem właściciela sklepu, czy mogę po prostu samodzielnie zbierać. Właściciel sklepu powiedział mi, że będzie musiał wysłać przez wyznaczonego kuriera Lazady, albo może zostać ukarany
23 Jan 2018, 04:26 PM
Psycovirus napisał: Przykro mi to słyszeć. Z tego, co wiem, Lazada jest bardzo surowa, jeśli chodzi o składanie zamówień i zapasów. Kiedyś kupiłem kartę graficzną ze sklepu, który odwiedzałem przez Lazadę i zapytałem właściciela sklepu, czy mogę po prostu samodzielnie zbierać. Właściciel sklepu powiedział mi, że będzie musiał wysłać przez wyznaczonego kuriera Lazady, albo może zostać ukarany
23 Jan 2018, 04:27 PM
Wow, nie wiedziałem, że lazada jest taka zła.
23 Jan 2018, 04:28 PM
Łał. Mam szczęście, jak sądzę. Nie miałem żadnego problemu z Lazadą. Nadal kupuję od Qoo10 i Lazada.
23 Jan 2018, 04:32 PM
Miałem gorsze doświadczenia z Qoo10. Sprzedawca obiecał dostarczyć w określonym terminie. Nie. Sprzedawca obiecał dostarczyć w określonym terminie. Nie. Sprzedawca obiecał dostarczyć w określonym terminie. Nie. Sprzedawca podał fałszywe informacje o wysyłce. Brak dostawy. Wreszcie, sprzedawca próbował wysłać pudełko bez zamówionych przedmiotów, po prostu darmowe prezenty, które miały zostać włączone. Na szczęście coś podejrzewałem i otworzyłem pudełko przed kurierem.
23 Jan 2018, 04:33 PM
Lazada jest zwykle bardzo proaktywna, gdy zdaje sobie sprawę, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia na czas. Zwykle zrekompensują ci także niektóre kupony, jeśli tak jest. Nie oczekuj lepszej obsługi od takich jak Qoo10. Zamówienie anulowania sprzedawcy Qoo10, a następnie zniżka kuponu i takie zniknęły. Jeśli masz w zamówieniu kilka przedmiotów, przygotuj się na zapłacenie pełnej ceny.
23 Jan 2018, 04:35 PM
watzup_ken napisał: Lazada jest zwykle bardzo proaktywna, gdy zdaje sobie sprawę, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia na czas. Zwykle zrekompensują ci także niektóre kupony, jeśli tak jest. Nie oczekuj lepszej obsługi od takich jak Qoo10. Zamówienie anulowania sprzedawcy Qoo10, a następnie zniżka kuponu i takie zniknęły. Jeśli masz w zamówieniu kilka przedmiotów, przygotuj się na zapłacenie pełnej ceny. nie wygląda na moją sprawę. pierwszy pracownik obsługi klienta kazał mi czekać do godziny 19:00 na dostawę. drugi powiedział mi, że sprzedawca, który jest Acer, nie może zrealizować zamówienia, ponieważ nie ma zapasów. Trzeci pracownik obsługi klienta, gdy poprosiłem o zwrot, powiedział mi, żebym dał im 48 godzin, ponieważ muszą wyjaśnić to sprzedawcy.
23 Jan 2018, 04:38 PM
Lazada całkiem ok, ale oni zbyt pobłażliwi z błędnymi dostawcami. Kena fałszywe karty SD kilka razy, a także fałszywe produkty, zwrócą, ale na kłopoty będą one dać kupon. watzup_ken napisał: Lazada jest zwykle bardzo proaktywna, gdy zdaje sobie sprawę, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia na czas. Zwykle zrekompensują ci także niektóre kupony, jeśli tak jest. Nie oczekuj lepszej obsługi od takich jak Qoo10. Zamówienie anulowania sprzedawcy Qoo10, a następnie zniżka kuponu i takie zniknęły. Jeśli masz w zamówieniu kilka przedmiotów, przygotuj się na zapłacenie pełnej ceny. Tak, na łasce sprzedawcy. Kupon nie jest proporcjonalny.
Pages: 1 2