cs-joke.pl forum

Full Version: *** Router Plantel 1GBP z problemami ***
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Niedawno uaktualniłem program Singtel do 1GBP i napotykałem na ciągłe, sporadyczne problemy z łącznością, ale pozostaje ono połączone, ale brak reakcji na telefony i laptopy.   W routerze model # FG7009GR (AC) następujące lampki nie są stabilne, ale ciągle migają, czy to prawidłowe zachowanie?   POWER - stabilny ETHERNET - mruganie 5 GHz - miga 2,5 GHz - miga IPV - stabilny BROADBAND - miga INTERNET - stabilny
year2013 napisał: Niedawno uaktualniłem program Singtel do 1GBP i napotykałem na ciągłe, sporadyczne problemy z łącznością, ale pozostaje ono połączone, ale brak reakcji na telefony i laptopy. W routerze model # FG7009GR (AC) następujące lampki nie są stabilne, ale ciągle migają, czy to prawidłowe zachowanie? POWER - stabilny ETHERNET - mruganie 5 GHz - miga 2,5 GHz - miga IPV - stabilny BROADBAND - miga INTERNET - stabilny o ile istnieje aktywność internetowa, sieć Ethernet
renfred89 napisał: o ile istnieje aktywność internetowa, sieć Ethernet
year2013 napisał: Dzięki, nawet ja wytłumaczyłem Singletowi, że światło szerokopasmowe powinno być stabilne, wciąż mówią "nie". następnie uderz ich. poprosić o wizytę na miejscu i przetestować. ale moja sugestia jest oparta na możliwości wystąpienia rzeczywistego błędu wydajności, takiego jak odłączenie wifi itd. jeśli chodzi o to, że dioda migocze, ale nie ma wpływu na wydajność, to myślę, że wizyta na miejscu nie przyniesie żadnych rezultatów.
year2013 napisał: Dzięki, nawet ja wytłumaczyłem Singletowi, że światło szerokopasmowe powinno być stabilne, wciąż mówią "nie". Nie trzeba mówić o świetle na routerze. Po prostu powiedz im swój problem z Internetem i poproś o zmianę routera.
Henry Ng napisał: Nie trzeba mówić o świetle na routerze. Po prostu powiedz im swój problem z Internetem i poproś o zmianę routera. Zmienili router raz, ale nadal mają takie same sporadyczne problemy z łącznością. Ich wsparcie na wezwanie mówi, że światło szerokopasmowe powinno być stabilne, gdy przychodzi technik, mówi, że migotanie jest w porządku i żadnych problemów !!
year2013 napisał: Zmienili router raz, ale nadal mają takie same sporadyczne problemy z łącznością. Ich wsparcie na wezwanie mówi, że światło szerokopasmowe powinno być stabilne, gdy przychodzi technik, mówi, że migotanie jest w porządku i żadnych problemów !! Masz wideo? Pokaż nam, lah .. Myślę, że łatwiej jest tu szukać pomocy, niż polegać na 1688 ludziach .. hahas
renfred89 napisał: Masz wideo? Pokaż nam, lah .. Myślę, że łatwiej jest tu szukać pomocy, niż polegać na 1688 ludziach .. hahas Ten obrazek pomoże? Zakreślone stale migocze: ETHERNET - mruganie 5 GHz - miga 2,5 GHz - miga BROADBAND - miga -> powinien być stabilny, prawda?
year2013 napisał: Ten obrazek pomoże? Zakreślone stale migocze: ETHERNET - mruganie 5 GHz - miga 2,5 GHz - miga BROADBAND - miga Hahas obrazek nie miga. Potrzebujesz wideo. W każdym razie, powiedziałem wam, że wszystkie inne światła powinny migotać, z wyjątkiem zasilania, Internetu szerokopasmowego i Internetu. Światła iptv również nie powinny migotać ..
year2013 napisał: Niedawno uaktualniłem program Singtel do 1GBP i napotykałem na ciągłe, sporadyczne problemy z łącznością, ale pozostaje ono połączone, ale brak reakcji na telefony i laptopy. ... Zauważyłem z twojego zdjęcia, że podłączony jest tylko Ethernet 1. Ponieważ masz Singtel TV, powinno to być jedyne połączenie przewodowe. Diody LED 2,4 GHz i 5 GHz są podświetlone, co oznacza, że masz urządzenia Wi-Fi. Ponieważ tylko telewizor jest podłączony, powinieneś najpierw spróbować dowiedzieć się, czy jest to problem z wifi (w domu). W przeciwnym razie podłącz komputer przenośny za pomocą przewodu i sprawdź, czy problem z rozłączeniem nadal występuje. Uwaga: W ciągu ostatnich 2 tygodni wystąpił problem przerywanego odłączania i dioda Broadband LED zgasła. Muszę się wyłączyć
Pages: 1 2