14 Feb 2018, 03:12 PM
ykgoh napisał: Może gdyby ktoś kupił Thinkpada, technicy wsparcia Lenovo spieszą do jego domu w ciągu 2 godzin. Powiedziano mi, że ThinkPad ma lepszą obsługę, ale moje ostatnie doświadczenie było inne. Wiele lat temu, gdy zadzwoniłem do niereagującej klawiatury X1, technik przyszedł do mnie i zastąpił wadliwą klawiaturę; wszystko w ciągu 24 godzin. Po latach zastąpiłem X1 X230, a na ekranie pojawił się obraz. Wezwany do serwisu i okazał się frustrującym doświadczeniem. Personel twierdził, że jest to problem z oprogramowaniem i zaproponował mi sformatowanie laptopa, co już zrobiłem. Personel odmówił obsługi laptopa w moim miejscu, do którego mam prawo korzystać na miejscu, i nalegał, bym ponownie zainstalował okna. W końcu kupiłem laptop zamiast niego, a ekran został wymieniony. Nie oznacza to, że zakup komputera ThinkPad zagwarantuje lepszą obsługę.