cs-joke.pl forum

Full Version: Oko ludzkie może zauważyć ponad 60 fps ... w grach wideo ...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Oko ludzkie może zauważyć ponad 60 fps ... w grach wideo ...
Naprawdę nie widzę, ale zdecydowanie odczuwam różnicę w ramach doświadczenia między 60 Hz i 144 Hz.
płynność od 60 do 144 fps jest możliwa do rozpoznania nawet od 144 do 100 fps mogę powiedzieć, że z samego ruchu wskaźnika myszy mogę obserwować, że jest on mniej płynny
Szczerze mówiąc, mogę poczuć różnicę od 60 Hz do 144 Hz. Ale od 144 do 100 Hz, czuję od małego do żadnego zróżnicowania. Przeniosłem się z U2414h na XB270HU, a następnie na X34.
Więc użyj metody palca, aby wybrać monitor, może?
zależy to od tego, w jaki sposób silnik gry interpoluje efekt rozmycia. Gdyby tak nie było, nadal otrzymywałbyś szarpiący ruch, niezależnie od tego, jak wysoko twój monitor freq.
wwenze napisał: Częstotliwość przełączania jest zwykle wystarczająco wysoka, aby nie zauważyć migotania. Jednak po prostu zrób eksperyment: podnieś rękę
60hz skok do 100hz i więcej, różnica byłaby zauważalna, szczególnie dla bardziej konkurencyjnych graczy. Kolejnym ważnym elementem będzie indywidualne śledzenie oczu i ich szybkość reakcji .. ale zdecydowanie wyższe częstotliwości odświeżania będą zauważalne 60hz rozmycie całkiem nieźle IMO PM me for cookie (; aplikacja Fora HardwareZone