02 Apr 2018, 11:17 AM
02 Apr 2018, 11:19 AM
kendallkoh napisał: Moja płyta po prostu umarła. Ktoś zna proces RMA? To ASRock Z170 Gaming K6. Dowiedz się, kto jest dystrybutorem płyt i wyślij go do RMA, jeśli nadal jest objęty gwarancją.
02 Apr 2018, 11:20 AM
- Sprawdź, czy dystrybucja na płycie głównej to kto i czy nadal jest objęty gwarancją - Poszukaj faktury (wymagaj czasami RMA) - Zadzwoń do nich na godziny pracy - Upuść fakturę płyty głównej - Poczekaj na ich telefon (jeśli szczęście 1 do 1 wymiany)
02 Apr 2018, 11:22 AM
magix napisał: - Sprawdź, czy dystrybucja na płycie głównej to kto i czy nadal jest objęty gwarancją - Poszukaj faktury (wymagaj czasami RMA) - Zadzwoń do nich na godziny pracy - Upuść fakturę płyty głównej - Poczekaj na ich telefon (jeśli szczęście 1 do 1 wymiany) xonix napisał: Dowiedz się, kto jest dystrybutorem płyt i wyślij go do RMA, jeśli nadal jest objęty gwarancją. Dzięki. Znalazłem mojego dystrybutora. Czy istnieje szacunkowy czas potrzebny na ich przetworzenie? Trochę zależne od mojego pulpitu.
02 Apr 2018, 11:23 AM
kendallkoh napisał: Dzięki. Znalazłem mojego dystrybutora. Czy istnieje szacunkowy czas potrzebny na ich przetworzenie? Trochę zależne od mojego pulpitu. Zależy, Niektóre nowe płyty głównej 1-1 na 1 rok. Stara płyta główna zazwyczaj trwa od 2 do 6 tygodni. Jeśli super stara płyta może trwać dłużej
02 Apr 2018, 11:25 AM
Jeśli jej nie sprzedajesz, musisz poczekać Po prostu otrzymaj kolejny nothetboardbif tak się stanie kendallkoh napisał: Dzięki. Znalazłem mojego dystrybutora. Czy istnieje szacunkowy czas potrzebny na ich przetworzenie? Trochę zależne od mojego pulpitu.