04 May 2018, 12:07 PM
04 May 2018, 12:12 PM
Zamiast tego wyglądają jak dysk twardy. Dlaczego nie zrobić czystego formatu i zainstalować system operacyjny po wykonaniu kopii zapasowej na ext twardy dysk?
04 May 2018, 12:15 PM
proszę o szybką odpowiedź. Nie może to być problem z dyskiem twardym, ponieważ mogę użyć Eksploratora okien do wyświetlenia kopii zapasowej dysku twardego i dysku c, nie można kopiować, a raczej kopiowanie 18,5 GB danych zajmuje 5 godzin. Mój laptop nie ma antywirusa, ponieważ nie aktywowałem Trend Micro Titanium, który jest dostarczany z laptopem. Wirus musiał zostać zainfekowany, gdy przyjaciel mojego syna gra kilka dni wstecz. Próbuję teraz pobrać niezbędne zabezpieczenia Microsoftu, ale nie można ich uruchomić. Po prostu się tam trzyma, a cuser właśnie działa.
04 May 2018, 12:17 PM
Użyj CD ratunkowego Bitdefender: http:
04 May 2018, 12:19 PM
to spróbuje tego.
04 May 2018, 12:21 PM
Jeśli jest to wirus, możesz uruchomić go w trybie awaryjnym, aby skopiować pliki. Użyj trybu awaryjnego, aby wirus nie działał podczas ładowania systemu Windows. Jeśli problem z kopiowaniem nadal występuje nawet w trybie awaryjnym, może to nie być problem związany z wirusem
04 May 2018, 12:23 PM
zasugeruj, aby nagrać live-cd na Linux-a i wykonać tam kopie zapasowe twoich plików
04 May 2018, 12:28 PM
pclum napisał: proszę o szybką odpowiedź. Nie może to być problem z dyskiem twardym, ponieważ mogę użyć Eksploratora okien do wyświetlenia kopii zapasowej dysku twardego i dysku c, nie można kopiować, a raczej kopiowanie 18,5 GB danych zajmuje 5 godzin. Mój laptop nie ma antywirusa, ponieważ nie aktywowałem Trend Micro Titanium, który jest dostarczany z laptopem. Wirus musiał zostać zainfekowany, gdy przyjaciel mojego syna gra kilka dni wstecz. Próbuję teraz pobrać niezbędne zabezpieczenia Microsoftu, ale nie można ich uruchomić. Po prostu się tam trzyma, a cuser właśnie działa. spróbuj uruchomić system w trybie awaryjnym i spróbuj trend micro housecall. HouseCall - Darmowy skaner online - Trend Micro USA
04 May 2018, 12:30 PM
DAREN771 napisał: spróbuj uruchomić system w trybie awaryjnym i spróbuj trend micro housecall. HouseCall - Darmowy skaner online - Trend Micro USA za wszystkie porady. Uruchomiłeś już tryb awaryjny i skopiuj całe moje zdjęcie. Spróbuje w jakiś inny sposób oczyścić wirusa później
04 May 2018, 12:33 PM
pclum napisał: za wszystkie porady. Uruchomiłeś już tryb awaryjny i skopiuj całe moje zdjęcie. Spróbuje w jakiś inny sposób oczyścić wirusa później Czy próbowałeś przywrócić system do dnia, w którym myślisz, że wszystko działa? Zachęcamy oczywiście do tworzenia kopii zapasowych plików. Twoje zdjęcia możesz nagrać na CD