cs-joke.pl forum

Full Version: Problemy z podłączeniem modemu kablowego do portu WAN routera
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Cześć! Obecnie mam problemy z połączeniem z internetem. Mój modem kablowy starhub w moim salonie (Motorola SBV5121i) jest podłączony do mojego routera w mojej sypialni (Cisco Linksys EA4500) poprzez wtyczkę homeplug (2x Comtrend PLC9000).   Krótko mówiąc, moje połączenie wygląda następująco: modem kablowy -> wtyczka sieciowa -> linia zasilania -> wtyczka sieciowa -> router (port WAN).   Z mojego komputera, który jest bezpośrednio podłączony do routera przez LAN, nie mam dostępu do Internetu. Próbowałem zalogować się na stronie domowej routera, a stan routera mówi, że moje połączenie z Internetem nie jest w porządku.   Czy mimo to można zmienić ten problem, zmieniając niektóre ustawienia?
khonghinglee napisał: Cześć! Obecnie mam problemy z połączeniem z internetem. Mój modem kablowy starhub w moim salonie (Motorola SBV5121i) jest podłączony do mojego routera w mojej sypialni (Cisco Linksys EA4500) poprzez wtyczkę homeplug (2x Comtrend PLC9000). Krótko mówiąc, moje połączenie wygląda następująco: modem kablowy -> wtyczka sieciowa -> linia zasilania -> wtyczka sieciowa -> router (port WAN). Z mojego komputera, który jest bezpośrednio podłączony do routera przez LAN, nie mam dostępu do Internetu. Próbowałem zalogować się na stronie domowej routera, a stan routera mówi, że moje połączenie z Internetem nie jest w porządku. Czy mimo to można zmienić ten problem, zmieniając niektóre ustawienia? dlaczego nie spróbować tego najpierw i zobaczyć, jak to wszystko pójdzie ... modem kablowy -> router -> wtyczka -> powerline -> wtyczka -> PC .. jeśli nadal nie możesz ... wypróbuj modem kablowy -> wtyczka -> gniazdka -> wtyczka -> PC (aby wyizolować i sprawdzić, czy może to być problem związany z routerem) ...
Huffie napisał: dlaczego nie spróbować tego najpierw i zobaczyć, jak to wszystko pójdzie ... modem kablowy -> router -> wtyczka -> powerline -> wtyczka -> PC .. jeśli nadal nie możesz ... wypróbuj modem kablowy -> wtyczka -> gniazdka -> wtyczka -> PC (aby wyizolować i sprawdzić, czy może to być problem związany z routerem) ... Próbowałem obu. Od modemu kablowego -> routera -> wtyczki domowej -> linii wysokiego napięcia -> wtyczki domowej -> komputera PC, muszę ustawić mój komputer na statyczny adres IP, aby uzyskać dostęp do Internetu. Od modemu kablowego -> wtyczki domowej -> linii wysokiego napięcia -> wtyczki domowej-> komputera, nie ma dostępu do Internetu. Jeśli nie ma wtyczki domowej, modem kablowy do routera bezpośrednio, wtedy można uzyskać dostęp do Internetu.
Czy prawidłowo sparowałeś swój zasilacz?
kon_sk napisał: Czy prawidłowo sparowałeś swój zasilacz? Powinien być prawidłowo sparowany. Weryfikowałem, podłączając adapter adaptera sieciowego do jednego z portów LAN routera. Drugi koniec wtyczki jest bezpośrednio podłączony do mojego komputera. Następnie ustawiłem mój komputer na statyczny adres IP. Jeśli ustawię mój komputer, aby automatycznie uzyskał adres IP, wyświetli się komunikat "Ograniczona lub brak łączności". Z mojego komputera mogę uzyskać dostęp do strony domowej routera, wpisując adres IP routera. Krótko mówiąc, połączenie wygląda następująco: router (port LAN) -> neteplug -> powerline -> homeplug -> PC
khonghinglee napisał: Jeśli ustawię mój komputer, aby automatycznie uzyskał adres IP, wyświetli się komunikat "Ograniczona lub brak łączności". Ta część brzmi śmiesznie ... jeśli rzeczywiście jesteś połączony, dlaczego uzyskujesz ograniczoną łączność lub nie ma jej wcale, ale mówisz, że możesz uzyskać dostęp do strony administratora routera - to już nie jest właściwe. Co się stanie, jeśli połączysz modem kablowy bezpośrednio z komputerem, możesz surfować? Pamiętaj, że za każdym razem, gdy podłączasz modem kablowy do nowego urządzenia, czy to routera czy komputera, musisz ponownie uruchomić modem kablowy.
kon_sk napisał: Ta część brzmi śmiesznie ... jeśli rzeczywiście jesteś połączony, dlaczego uzyskujesz ograniczoną łączność lub nie ma jej wcale, ale mówisz, że możesz uzyskać dostęp do strony administratora routera - to już nie jest właściwe. Co się stanie, jeśli połączysz modem kablowy bezpośrednio z komputerem, możesz surfować? Pamiętaj, że za każdym razem, gdy podłączasz modem kablowy do nowego urządzenia, czy to routera czy komputera, musisz ponownie uruchomić modem kablowy. Gdybym miał ustawić mój komputer tak, aby automatycznie uzyskiwał adres IP, otrzymam ograniczony lub żaden problem z łącznością. Kiedy tak się stanie, nie mogę w ogóle zalogować się do routera. Gdybym miał ustawić mój komputer na statyczny adres IP, mogę zalogować się do mojego routera. Gdybym miał podłączyć mój komputer bezpośrednio do modemu kablowego, mogę połączyć się z Internetem.
khonghinglee napisał: Gdybym miał ustawić mój komputer tak, aby automatycznie uzyskiwał adres IP, otrzymam ograniczony lub żaden problem z łącznością. Kiedy tak się stanie, nie mogę w ogóle zalogować się do routera. Gdybym miał ustawić mój komputer na statyczny adres IP, mogę zalogować się do mojego routera. Gdybym miał podłączyć mój komputer bezpośrednio do modemu kablowego, mogę połączyć się z Internetem. Na podstawie twojego "raportu", winowajcą jest twój router. Twoja wtyczka jest w porządku, twój modem kablowy jest w porządku, ale router nie przypisuje poprawnie adresu IP ani routingu. Wykonaj twardy reset routera i spróbuj ponownie? Najlepiej z komputerem podłączonym bezpośrednio, tzn. Modem kablowy> Router> Komputer. Tylko wtedy, gdy to zadziała, wprowadźcie wtyczki homeplug.
kon_sk napisał: Na podstawie twojego "raportu", winowajcą jest twój router. Twoja wtyczka jest w porządku, twój modem kablowy jest w porządku, ale router nie przypisuje poprawnie adresu IP ani routingu. Wykonaj twardy reset routera i spróbuj ponownie? Najlepiej z komputerem podłączonym bezpośrednio, tzn. Modem kablowy> Router> Komputer. Tylko wtedy, gdy to zadziała, wprowadźcie wtyczki homeplug. ok. Spróbuję ponownie dziś wieczorem, aby sprawdzić, czy problem zostanie rozwiązany. Dzięki za wkład. będzie zgłaszać postępy.
kon_sk napisał: Na podstawie twojego "raportu", winowajcą jest twój router. Twoja wtyczka jest w porządku, twój modem kablowy jest w porządku, ale router nie przypisuje poprawnie adresu IP ani routingu. Wykonaj twardy reset routera i spróbuj ponownie? Najlepiej z komputerem podłączonym bezpośrednio, tzn. Modem kablowy> Router> Komputer. Tylko wtedy, gdy to zadziała, wprowadźcie wtyczki homeplug. Wracam, aby zgłosić wynik rozwiązywania problemów. Podłączyłem modem bezpośrednio do mojego routera, tj. Modem kablowy> Router> Komputer, bez problemów. Router natychmiast zgłasza obecność połączenia internetowego, a mój komputer od razu może przejść do trybu online. Ale po wprowadzeniu wtyczek sieciowych z modemem i routerem problem powrócił.
Pages: 1 2