cs-joke.pl forum

Full Version: Problemy z Singtel MIO Home od aktualizacji
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Odkąd przeniesieni do 10mb MIO Home nie tak dawno temu , zacząłem doświadczenie częste odłączenie zarówno mój internet i telewizję MIO . Jest to szczególnie zła w deszczowe dni. Częstotliwość może być tak źle, jak 20 - 30 razy w latach okres 4-6 godz !? Przed uaktualnieniem, nigdy nie miałem problemu odłączenia .   To trwa już od kilku miesięcy. Wywoływana SingTel upteen razy , zawsze wysłać techników dół. Wymiana przewodów wewnętrzne / zewnętrzne , filtry itp .... Wszystkie ich technicy zawsze zachęcają mnie do uaktualnienia do światłowodu . Nawet helpdesk zaleca, aby rozwiązać ten problem.   Wszyscy oni starają się uniknąć tego problemu, mówiąc upgrade do światłowodu nie będzie miał takiego problemu. Zaczynam się znaleźć jest to podstępny taktyki SingTel zatrudnia naciskać konsumenta do uaktualnienia.   Każdy stoi ten sam problem ?
Mam ten sam problem niedawno po odnowić kontrakt do 10Mbps z 3Mbps . Domagaj się zmienić białą 2Wire rounter do nowszej czarnej routera , to moje połączenie bezprzewodowe stały się znacznie lepiej - nie więcej zagubione lub brak połączenia . Także to trwa około 4 do 5 dni dla nich przejście z 3Mbps do 10Mbps . Tylko lewa rzeczą jest mój zasilacz COMTREND gdzie powiedział , że teraz już nie używać . Tak to jest jak odliczanie do mojego COMTREND gdy udają się bezużyteczne.
Miło słyszeć , że zmiana w routerze rozwiązała problem. Ale mój jest już czarna routera . Uważam, że jest nowy. Mówią, że będą one ponownie wysłać najbardziej doświadczeń i starszy technik okiem !? Byłem jak WTF , to znaczy ustaleń / raporty z ostatnich 3 techników nie pomoże zidentyfikować problem ? Musisz wysłać jeszcze jeden do rozwiązywania problemów . Jestem gotów rzucić w ręcznik i popyt na przełączniku. Jeśli nie rozwiąże to w ten cały czas będę popyt na wstępnym rozwiązaniu mojego kontraktu i przejść do Starhub .
SpOrTsTeR79 , kiedy doświadczony tech przychodzi , uprzejmie poprosić go, aby spojrzeć na połączenia poza domem . Jest jeszcze jedna skrzynka na zewnątrz domu i łączy się z domu. To po prostu może być to. Daj nam znać wynik.
SpOrTsTeR79 napisał: Odkąd przeniesieni do 10mb MIO Home nie tak dawno temu, zacząłem doświadczenie częste odłączenie zarówno mój internet i telewizję MIO. Jest to szczególnie zła w deszczowe dni. Częstotliwość może być tak źle, jak 20 - 30 razy w latach okres 4-6 godz !? Przed uaktualnieniem, nigdy nie miałem problemu odłączenia. To trwa już od kilku miesięcy. Wywoływana SingTel upteen razy, zawsze wysłać techników dół. Wymiana przewodów wewnętrzne / zewnętrzne, filtry itp .... Wszystkie ich technicy zawsze zachęcają mnie do uaktualnienia do światłowodu. Nawet helpdesk zaleca, aby rozwiązać ten problem. Wszyscy oni starają się uniknąć tego problemu, mówiąc upgrade do światłowodu nie będzie miał takiego problemu. Zaczynam się znaleźć jest to podstępny taktyki SingTel zatrudnia naciskać konsumenta do uaktualnienia. Każdy stoi ten sam problem? Kiedyś też być na ADSL (15Mbps) i mają ten sam problem. Technik nawet zejść właz wziąć szybki rzut oka na kablu podziemnym na polu poza moim mieszkaniu i do mojego mieszkania też nie może rozwiązać ten problem. Nie ma wyboru upgrade do błonnik i problem został rozwiązany. Prawdziwy fakt, a nie taktyka w ogóle.
tam robić. din't pomocy w ogóle. ekamatra napisał: SpOrTsTeR79, kiedy doświadczony tech przychodzi, uprzejmie poprosić go, aby spojrzeć na połączenia poza domem. Jest jeszcze jedna skrzynka na zewnątrz domu i łączy się z domu. To po prostu może być to. Daj nam znać wynik. gdyby dostarczyła uaktualnienia FOC, że nie miałby nic przeciwko. Ale powiedziano mi, że jest to problem ich nie można rozwiązać w tej chwili. Gdybym chciał, aby rozwiązać ten problem, najlepszym rozwiązaniem jest, aby uaktualnić do światłowodu. Umieścić go w ten sposób, jego ich problem, że nie można rozwiązać problemu, dlaczego jestem zobowiązany zapłacić dodatkowo, żeby rozwiązać problem, że stworzony przez nich samych. Po prostu nie robi prawo sens? Henry Ng napisał: Kiedyś też być na ADSL (15Mbps) i mają ten sam problem. Technik nawet zejść właz wziąć szybki rzut oka na kablu podziemnym na polu poza moim mieszkaniu i do mojego mieszkania też nie może rozwiązać ten problem. Nie ma wyboru upgrade do błonnik i problem został rozwiązany. Prawdziwy fakt, a nie taktyka w ogóle.
SpOrTsTeR79 napisał: tam robić. din't pomocy w ogóle. gdyby dostarczyła uaktualnienia FOC , że nie miałby nic przeciwko . Ale powiedziano mi, że jest to problem ich nie można rozwiązać w tej chwili. Gdybym chciał , aby rozwiązać ten problem, najlepszym rozwiązaniem jest, aby uaktualnić do światłowodu . Umieścić go w ten sposób , jego ich problem , że nie można rozwiązać problemu , dlaczego jestem zobowiązany zapłacić dodatkowo, żeby rozwiązać problem , że stworzony przez nich samych. Po prostu nie robi prawo sens? Zawsze może pisać do żądania bezpłatnego uaktualnienia do światłowodu. Błonnik bez telewizji jest tańsze niż $ 49.90 teraz . Z Tv jest $ +69,90 tylko 20 $ więcej , więc powinien być w stanie naciskać na bezpłatne uaktualnienie .
Henry Ng napisał: Zawsze może pisać do żądania bezpłatnego uaktualnienia do światłowodu. Błonnik bez telewizji jest tańsze niż $ 49.90 teraz . Z Tv jest $ +69,90 tylko 20 $ więcej , więc powinien być w stanie naciskać na bezpłatne uaktualnienie . Myślę, że wszystko zależy od tego, czy chciałoby się przejść na włókna lub po prostu zachować ADSL . Gdy miałem ten problem , po prostu chciałby płacić mniej za ADSL bez Mio. Oni nie wspomnieć o płacenie taką samą kwotę , bez telewizji , ale z wiarygodnego prędkości ( tj Fibre ).
ekamatra napisał: Myślę, że wszystko zależy od tego, czy chciałoby się przejść na włókna lub po prostu zachować ADSL . Gdy miałem ten problem , po prostu chciałby płacić mniej za ADSL bez Mio. Oni nie wspomnieć o płacenie taką samą kwotę , bez telewizji , ale z wiarygodnego prędkości ( tj Fibre ). Szczerze mówiąc , nawet bez Mio może u wciąż mają problem z połączeniem ADSL . Streaming wideo i gier będzie przeciwko powolny. Od Singtel ładować samą cenę błonnika , u nie płacą więcej za upgrade . Ponadto u mogą cieszyć się wysokiej prędkości przewidzianej przez włókno. W rzeczywistości włókno jest tańszy jeśli u podstawy obliczenia prędkości przewidzianej . Pobierz to bardzo szybko, więc strumieniowe wideo i gier można zrobić o wiele łatwiejsze. Wiele rzeczy, które nie mogłem cieszyć się w czasie ADSL jest obecnie możliwe . Z myślą o coraz 500M po zakończeniu kontraktu.
Prawdziwa Fakt , mój Mio główna prędkości 10M jest w dzisiejszych czasach coraz częściej połączenia przerywany i moja rodzina ma zawsze wyłączyć i włączyć modem , aby uzyskać połączenie. Używam modemu DSL7000GRV AZTECH po wymieniają mój stary biały modem 2Wire kilka miesięcy temu.