cs-joke.pl forum

Full Version: :( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
16 listopada mój starhubowy światłowód 100mb przestał działać, a starhub udało się tylko 20 listopada załączyć technologię, aby go obsłużyć, a oni zmienili modem na dlink-N5402SP i działało to przez jakiś czas.   Ale od tego czasu tylko 1 MB + prędkości.   Starhub kazał mi zadzwonić do dlink i nadal nie rozwiązuje mojego problemu.   Od zeszłego tygodnia zignorowali mnie. powiedzieli mi, że dostanę technika, która oddzwoni do mnie, ale oni nigdy nie powiedzieli mi, że nie mogą nic zrobić z usługą VOIP (to również nie działa), a oni dostaną technikę, która mnie oddzwoni.   jedna złamana obietnica po drugiej.
Zadzwoń do starhub, poproś o rozmowę z menedżerem. Musi być ostra. Jeśli nie mogą naprawić, poproś ich, aby zakończyli karę bez kary. Jeśli sprzęt, którego dostarczają, nie może być użyty, szczególnie dla światłowodu, to bzdura prosi cię o połączenie dlink. Wtedy równie dobrze może nie podać rg.
Płać StarHub tylko za prędkość 1m, lepiej utrzymywać go w rekordowym czasie w przyszłości
whaleshark87 napisał: Zadzwoń do starhub, poproś o rozmowę z menedżerem. Musi być ostra. Jeśli nie mogą naprawić, poproś ich, aby zakończyli karę bez kary. Jeśli sprzęt, którego dostarczają, nie może być użyty, szczególnie dla światłowodu, to bzdura prosi cię o połączenie dlink. Wtedy równie dobrze może nie podać rg. StarHub powinien zaaranżować z Dlink od czasu dostarczonego przez StarHub. Jesteśmy tylko użytkownikiem i właściwie nie obchodzi nas, jak zdołają przywrócić usługę. Nie daj się oszukać
TS, jeśli jesteś wcześniej użytkownikiem MOL, usługa jest nadal aktywna, używaj jej, dopóki SH nie rozwiąże problemu. Wniosek o zrzeczenie się, jeśli obciążymy Cię pełną kwotą za FBB
millie napisał: czuć się zmęczonym człowiekiem. zignorowali mnie i nic nie mogę zrobić. Zrobiłem wszystko, co mogłem i wszystko, czego chcę, to starhub, aby mi pomóc, ale oni po prostu mnie zignorowali. może się poddali? właśnie napisałem do Idy i mam nadzieję, że mogą trochę pomóc. Ja też się poddałem nie poddawaj się, zostań po swojej prawicy bądź zażarcie, aby zrobili to za ciebie, skoro już zapłaciłeś za ich usługi.
Napisz adres e-mail do IDA pod adresem [email protected]. Wierzę, że to ten adres. Podkreśl wszystko szczegółowo i muszą to naprawić w ciągu 48 godzin lub zostać ukaranym
Cześć millie, Pamiętaj, aby zachować wszystkie zapisy komunikacyjne, takie jak adres e-mail i nazwisko osoby zaangażowanej, aby wesprzeć twoje roszczenie, jeśli takie istnieje. Jestem pewien, że można to rozwiązać przez SH lub najgorsze przez IDA, jeśli masz cały dowód. Powodzenia, mam nadzieję, że rozwiążą to doskonale i pozwolą ci dalej cieszyć się Fibre Broadband.