18 Jul 2018, 07:51 AM
18 Jul 2018, 07:52 AM
Raz na jakiś czas najlepiej zrestartować zarówno ONT, jak i Routera.
18 Jul 2018, 07:52 AM
Czy ponowne uruchomienie działa? Jeśli tak, problem został rozwiązany. bearlina napisał: ktoś ma problem w sengkang? starhub. trzeba ponownie uruchomić PON i router, a następnie ok. inaczej nie ma internetu. Aplikacja Samsung Galaxy S8 HardwareZone Forums
18 Jul 2018, 07:53 AM
reboot rozwiązany, ale wrócił ponownie renfred89 napisał: Czy ponowne uruchomienie działa? Jeśli tak, problem został rozwiązany.
18 Jul 2018, 07:53 AM
bearlina napisał: reboot rozwiązany, ale wrócił ponownie Kontaktuj się z hotline starhub 1633 bezpośrednio z linią pomocy technicznej Broadband, a nie cs. Poproś o odświeżenie swojego adresu IP, aby wyjaśnić swoją sytuację. Mogą zweryfikować połączenie po ich zakończeniu. Postępuj zgodnie z ich procedurą. Ponieważ ta procedura może potrwać kilka minut, jeśli linia zajęta zadzwoni później, ponieważ może być połączona z inną.
18 Jul 2018, 07:54 AM
ok. zrobi. dzięki za sugestię. eric3743 napisał: Kontaktuj się z hotline starhub 1633 bezpośrednio z linią pomocy technicznej Broadband, a nie cs. Poproś o odświeżenie swojego adresu IP, aby wyjaśnić swoją sytuację. Mogą zweryfikować połączenie po ich zakończeniu. Postępuj zgodnie z ich procedurą. Ponieważ ta procedura może potrwać kilka minut, jeśli linia zajęta zadzwoni później, ponieważ może być połączona z inną.