Czy ktoś ma ostatnio problemy z siecią szerokopasmową Starhub? Całego ranka nie udało mi się dotrzeć do internetu. Jestem w obszarze AMK. Myślałem o uaktualnieniu do Fibre, ale przeczytałem także wiele postów na forach dotyczących problemów z włóknami.
Czy zadzwoniłeś do Starhub? jeśli powiedzieli, że twoja usługa jest aktywna, prawdopodobnie twoje urządzenie jest wadliwe
jamboree napisał: Czy ktoś ma ostatnio problemy z siecią szerokopasmową Starhub? Całego ranka nie udało mi się dotrzeć do internetu. Jestem w obszarze AMK. Myślałem o uaktualnieniu do Fibre, ale przeczytałem także wiele postów na forach dotyczących problemów z włóknami. Mam ten sam problem ostatni raz.
jamboree napisał: Czy ktoś ma ostatnio problemy z siecią szerokopasmową Starhub? Całego ranka nie udało mi się dotrzeć do internetu. Jestem w obszarze AMK. Myślałem o uaktualnieniu do Fibre, ale przeczytałem także wiele postów na forach dotyczących problemów z włóknami. Wystarczy zadzwonić do Starhubu i mogą się z tobą umówić.
Henry Ng napisał: Wystarczy zadzwonić do Starhubu i mogą się z tobą umówić. Widziałem to na stronie D-Link ... czy to prawda? 3 miesiące BEZPŁATNEJ subskrypcji światłowodowej 1Gbps z produktami D-Link? Ale ważne tylko do końca grudnia. To zdjęcie zostało przeskalowane.Kliknij, aby wyświetlić oryginalny obraz