01 Nov 2018, 12:53 PM
Pages: 1 2
01 Nov 2018, 12:53 PM
Ponieważ anulują oni terminy instalacji, należy anulować połączenie z nimi, aby pokazać, kto jest ostatecznym zwycięzcą.
01 Nov 2018, 12:54 PM
MyRepublic spieprzyła mnie podczas fazy fakturowania GIRO, która zajęła niewiarygodne 8 miesięcy, aby wypełnić wniosek o rozliczenie GIRO !!! A teraz ... spieprzyłem ponownie do modernizacji na miejscu ... Jeszcze bardziej wkurzona jest odpowiedź GUS: "Mamy niepełny personel, mamy do czynienia z tysiącami próśb klientów ... Cóż, pod personelem, czy nie ... jest to problem, który firma musi rozwiązać, aby ... nie mówić klientowi, aby "wczuwał się w ciebie" i zaakceptować fakt, że rzeczy będą opóźnione lub zepsuć się tylko dlatego, że twoja firma jest niedorobiona! Dun, zrób twój problem, nasz problem ... zauważyliśmy, ale MyRepublic musi to rozwiązać na końcu, nie oczekuj, że każdy klient zrozumie twoją sytuację. Nie przyniesie to dobrego efektu dla wizerunku Twojej firmy i jej usług.
01 Nov 2018, 12:54 PM
glacieraze napisał: Ponieważ anulują oni terminy instalacji, należy anulować połączenie z nimi, aby pokazać, kto jest ostatecznym zwycięzcą. Hehehe ... może. rozważając teraz.
01 Nov 2018, 12:55 PM
Ray1976 napisał: Hehehe ... może. rozważając teraz. Planuję przeskoczyć do viewqwest po zakończeniu kontraktu singtel
01 Nov 2018, 12:55 PM
glacieraze napisał: Planuję przeskoczyć do viewqwest po zakończeniu kontraktu singtel Czy Viewquest jest dobry?
01 Nov 2018, 12:56 PM
Ray1976 napisał: Czy Viewquest jest dobry? Mają tu wątek http://forums.hardwarezone.com.sg/ne...a-4739145.html Możesz na to spojrzeć
01 Nov 2018, 12:56 PM
Ray1976 napisał: MyRepublic spieprzyła mnie podczas fazy fakturowania GIRO, która zajęła niewiarygodne 8 miesięcy, aby wypełnić wniosek o rozliczenie GIRO !!! A teraz ... spieprzyłem ponownie do modernizacji na miejscu ... Jeszcze bardziej wkurzona jest odpowiedź GUS: "Mamy niepełny personel, mamy do czynienia z tysiącami próśb klientów ... Cóż, pod personelem, czy nie ... jest to problem, który firma musi rozwiązać, aby ... nie mówić klientowi, aby "wczuwał się w ciebie" i zaakceptować fakt, że rzeczy będą opóźnione lub zepsuć się tylko dlatego, że twoja firma jest niedorobiona! Dun, zrób twój problem, nasz problem ... zauważyliśmy, ale MyRepublic musi to rozwiązać na końcu, nie oczekuj, że każdy klient zrozumie twoją sytuację. Nie przyniesie to dobrego efektu dla wizerunku Twojej firmy i jej usług. Jestem również pod moją republiką, ponieważ mówią, że nie mają personelu. Lepiej zarejestruj się u innego usługodawcy (moja umowa kończy się w przyszłym miesiącu), który nie jest objęty personelem.
01 Nov 2018, 12:57 PM
Właśnie zadzwoniłem, aby sprawdzić, czy mam jeszcze 8 miesięcy w mojej umowie ... Wcześniejsze wypowiedzenie będzie wymagało zapłaty 400 USD. Poprosiłem także o okres od momentu, w którym GUS z MyRepublic zadzwonił do mnie, aby ustalić datę odbioru ONT do czasu wysłania prośby o "zwolnienie" portu aktywacyjnego w moim punkcie końcowym (TP) - to z grubsza trwa około 2 tygodni. Więc jeśli mam zarejestrować się w ViewQuest Fibre, czy muszę poczekać, aż punkt aktywacyjny zostanie wydany przez Nucleus Connect, zanim ViewQuest może wysłać swoich techników do konfiguracji ONT?
01 Nov 2018, 12:57 PM
ahboy72 napisał: Jestem również pod moją republiką, ponieważ mówią, że nie mają personelu. Lepiej zarejestruj się u innego usługodawcy (moja umowa kończy się w przyszłym miesiącu), który nie jest objęty personelem. Bro, zachęciłem cię, byś zrezygnował z MyRepublic i zamiast tego skorzystał z innego dostawcy usług internetowych.
Pages: 1 2