cs-joke.pl forum

Full Version: Problem 802.11n
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Mój adapter i router to zarówno 802.11n, ale dlaczego po sprawdzeniu typu Phy pokaż mi, że jest to 802.11g, a sygnał jest słaby, a prędkość wolna. Wszelkie sugestie dotyczące poprawy?
Czy powinienem kupić nowy adapter wifi, czy to pomoże?
Brakuje zbyt wielu szczegółów: 1. plan szerokopasmowy 2. odległość między routerem i klientem 3. ściana pomiędzy?
menedżer urządzeń, ustawienie własności karty wifi nic. upewnij się, że nie jest to poprawka do standardu.
jtjt00 napisał: Brakuje zbyt wielu szczegółów: 1. plan szerokopasmowy 2. odległość między routerem i klientem 3. ściana pomiędzy? Włókno, tak ściana między pokojem dziennym a sypialnią i dopiero ostatnio bardzo wolno
charliebrown napisał: menedżer urządzeń, ustawienie własności karty wifi nic. upewnij się, że nie jest to poprawka do standardu. Teraz jest standardem, ale nic nie zrobiłem. Jednak wciąż jest bardzo powolny, jak kilka prędkości kb.
homedriver napisał: Teraz jest standardem, ale nic nie zrobiłem. Jednak wciąż jest bardzo powolny, jak kilka prędkości kb. Po prostu zrestartuj ONT i router, a następnie uruchom ponownie notebook. To powinno rozwiązać problem. Jeśli nadal ten sam problem i router jest nadal objęty gwarancją, po prostu złóż gwarancję.
Henry Ng napisał: Po prostu zrestartuj ONT i router, a następnie uruchom ponownie notebook. To powinno rozwiązać problem. Jeśli nadal ten sam problem i router jest nadal objęty gwarancją, po prostu złóż gwarancję. Mój router ma 5g i 2,4g. 5g bez problemu, ale bez sygnału w moim pokoju, 2,4 g nawet próbuję w salonie również słabym i wolnym. Tylko zmierzyć się z problemem tych kilka dni.
homedriver napisał: Mój router ma 5g i 2,4g. 5g bez problemu, ale bez sygnału w moim pokoju, 2,4 g nawet próbuję w salonie również słabym i wolnym. Tylko zmierzyć się z problemem tych kilka dni. Router może nagle stać się wadliwy i jest to normalne i powszechne. Czy zrestartowałeś ONT i router i uruchomiłeś ponownie swój notatnik? Wyłącz ONT i router na 1 minutę, a następnie włącz ponownie. Następnie uruchom ponownie notebook. To powinno rozwiązać problem, lub po prostu złożyć gwarancję routera.