cs-joke.pl forum

Full Version: POMOC: Nie można połączyć się z Internetem
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
cześć wszystkim   Mam problem, który mnie zaskoczył: mój główny pulpit (połączenie LAN), który działał dobrze ostatniej nocy, nagle nie mógł uzyskać dostępu do Internetu już dziś. Wszystkie inne urządzenia w domu są w porządku, w tym przewodowe i bezprzewodowe, są w porządku.   Na pulpicie ikona sieci pokazuje żółty wykrzyknik. Kiedy kliknę prawym przyciskiem i "rozwiąż problemy", wyświetli się:   "ethernet" nie ma poprawnej konfiguracji IP - nie jest naprawiony   W Ustawieniach sieci pokazuje:   Brak dostępu do internetu Twoje urządzenie jest połączone, ale możesz nie mieć dostępu do niczego w sieci    Próbowałem również:   1. Zmiana portu na routerze, w którym podłączam kabel LAN mojego komputera 2. Próbowanie innego kabla LAN w celu połączenia z routerem 3. Wyłączanie antywirusa i zapory, aby sprawdzić, czy zadziała   Czy to może być problem ze sprzętem? Co jeszcze mogę spróbować? Dzięki
Wskaźnik połączenia na karcie sieciowej i routerze jest włączony?
Ah-Pin-Kor napisał: Wskaźnik połączenia na karcie sieciowej i routerze jest włączony? Tak, modem Port 3 świeci, a pomarańczowe światło miga na moim porcie LAN na pulpicie ...
przejdź do cmd i spróbuj zwolnić i przepłukać dns i pozwolić mu zmienić nowy ip dla twojego systemu.
ZrE0_Cha0s napisał: przejdź do cmd i spróbuj zwolnić i przepłukać dns i pozwolić mu zmienić nowy ip dla twojego systemu. dzięki, zrobiłem ipconfig / flushdns (jako administrator), zrestartowałem i wciąż ten sam problem Próbowałem również ponownie zainstalować sterowniki Intel Proset Edytować: Próbowałem ipconfig / release i otrzymałem następujący komunikat o błędzie: Wystąpił błąd podczas zwalniania interfejsu Ethernet: Adres nie został jeszcze powiązany z kartą sieciową
Sprawdź właściwości swojej sieci Ethernet w menedżerze urządzeń i sprawdź, czy problem ze sterownikiem / sprzętem nie występuje?
Gymrat76 napisał: cześć wszystkim Mam problem, który mnie zaskoczył: mój główny pulpit (połączenie LAN), który działał dobrze ostatniej nocy, nagle nie mógł uzyskać dostępu do Internetu już dziś. Wszystkie inne urządzenia w domu są w porządku, w tym przewodowe i bezprzewodowe, są w porządku. Na pulpicie ikona sieci pokazuje żółty wykrzyknik. Kiedy kliknę prawym przyciskiem i "rozwiąż problemy", wyświetli się: "ethernet" nie ma poprawnej konfiguracji IP - nie jest naprawiony W Ustawieniach sieci pokazuje: Brak dostępu do internetu Twoje urządzenie jest połączone, ale możesz nie mieć dostępu do niczego w sieci Próbowałem również: 1. Zmiana portu na routerze, w którym podłączam kabel LAN mojego komputera 2. Próbowanie innego kabla LAN w celu połączenia z routerem 3. Wyłączanie antywirusa i zapory, aby sprawdzić, czy zadziała Czy to może być problem ze sprzętem? Co jeszcze mogę spróbować? Dzięki 1. Czy można uzyskać dostęp do strony routera? Jeśli możesz, sprawdź i upewnij się, że filtrowanie MAC jest wyłączone.
jtjt00 napisał: Sprawdź właściwości swojej sieci Ethernet w menedżerze urządzeń i sprawdź, czy problem ze sterownikiem / sprzętem nie występuje? Na karcie Adaptery sieciowe nie ma żadnych błędów, ale jest coś w "innych urządzeniach> nieznanym urządzeniu". Szczegóły pokazują tylko wartość jako ROOT \ USBKCTRLER \ 0000 Zdarzenia pokazują: migrowano urządzenie ROOT \ USBKCTRLER \ 0000. Nie wiem, co to jest lub czy jest to związane z problemem, ale nie pojawiły się żadne inne problemy w Menedżerze urządzeń
tungsten2 napisał: 1. Czy można uzyskać dostęp do strony routera? Jeśli możesz, sprawdź i upewnij się, że filtrowanie MAC jest wyłączone. Nie można uzyskać dostępu na tym pulpicie, ale tak, filtrowanie MAC jest wyłączone (nie było żadnych ustawień od ostatniej nocy do teraz na routerze)
Spróbuj użyć innego kabla Lan?
Pages: 1 2