cs-joke.pl forum

Full Version: Singert fiber 200 \ mb spadek połączenia szerokopasmowego
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Cześć,   Przez ostatnie 1 m-ce odczuwam spadek połączenia 1 lub dwa razy na tydzień. Czasami w środku nocy, a niektóre w ciągu dnia. Zadzwoniłem do Singtel i wykonałem reset w ich i moim modemie, ale problem nadal istnieje. Dzisiaj spadła 2 razy, czy ktoś ma takie samo doświadczenie lub w ogóle, aby sprawdzić lub monitorować spadek połączenia internetowego?   Dzięki z góry
Zadzwoń do nich ponownie i poproś o zmianę swojego RG.
cgteo napisał: Cześć, Przez ostatnie 1 m-ce odczuwam spadek połączenia 1 lub dwa razy na tydzień. Czasami w środku nocy, a niektóre w ciągu dnia. Zadzwoniłem do Singtel i wykonałem reset w ich i moim modemie, ale problem nadal istnieje. Dzisiaj spadła 2 razy, czy ktoś ma takie samo doświadczenie lub w ogóle, aby sprawdzić lub monitorować spadek połączenia internetowego? Dzięki z góry 1) Sprawdź, czy router podaje adres IP 169.X.X.X, czyli problem z ustawianiem adresu IP. Można go znaleźć we właściwościach karty sieciowej 2) Sprawdź, czy jest to problem dzierżawy DHCP, ponieważ zazwyczaj dostawca usług internetowych oferuje dynamiczny adres IP, a nie statyczny. 3) Czy uruchomi się ponownie komputer PC / ONT / Router lub wyłączy się, a następnie ponownie włączy kartę sieciową (w zależności od używanej sieci Wi-Fi lub Ethernet)? 4) Czy twój smartfon (jeśli masz) może uzyskać dostęp do Internetu w sieci domowej?
mrsun18 napisał: Zadzwoń do nich ponownie i poproś o zmianę swojego RG. co oznacza RG?
wytrzymałość napisał: co oznacza RG? Brama mieszkaniowa. Jest to fantazyjna nazwa, ale w zasadzie oznacza zablokowane urządzenie ISP.
Dodanie do TS, (mam do czynienia z podobnym problemem tylko z wifi, ostatni raz technik spadł powiedział, że nie wiem, dlaczego mój dom miał tak wiele martwych punktów. Smlj?) Obecnie jestem również na planie 200mpbs. Długa historia ze Stinktelem, nazywana wsparciem technicznym, aby zmienić modem tak wiele razy, ale Internet pozostaje okropny. Jedynym lekarstwem, które robiłem, jest resetowanie sekwencyjne (gdzie nauczyły mnie wyłączać urządzenie optyczne, a następnie router / modem, potem mio tv, a następnie włączać je ponownie jeden po drugim.) Reset wydaje się naprawić problem przez krótki okres, zanim stinktel ponownie zdecyduje się na PMS. Wybór innego telco nie jest opcją (przynajmniej do końca roku), ponieważ rodzina jest w grupie o wartości 25%. Ktoś ma sugestie, w jaki sposób powinienem uzyskać co najmniej przyzwoity internet: /? Czy nowy modem pomoże? Ludzie wspominali o N66U, czy będzie on w stanie zastąpić singel bez zakłócania usług Mio? A może powinienem zakończyć raz na zawsze ten męczący związek ze stinktelem, VQ wygląda całkiem nieźle. Przepraszamy za ścianę tekstu.