cs-joke.pl forum

Full Version: Proces Linksys RMA
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Mam przedłużacz zasięgu Linksys od comex on sat, a teraz jego martwy ..   więc zrobiłem kilka badań online, mówię, że potrzebuję zadzwonić do działu wsparcia technicznego w celu uzyskania numeru sprawy rma ..   więc zadzwoniłem do pomocy technicznej i znajdują się w PH, ich angielskie zrozumienie naszego akcentu jest straszne .. powiedzieli mi, że wyślą mi jednostkę zastępczą przez fedex w ciągu 5 do 7 dni ..   moje pytanie brzmi na wypadek, gdyby otrzymali jakieś błędne informacje z mojego akcentu lub angielskiego czy jest jakaś lokalna infolinia lub adres, do którego mogę bezpośrednio przejść?
alice9 napisał: Mam przedłużacz zasięgu Linksys od comex on sat, a teraz jego martwy .. więc zrobiłem kilka badań online, mówię, że potrzebuję zadzwonić do działu wsparcia technicznego w celu uzyskania numeru sprawy rma .. więc zadzwoniłem do pomocy technicznej i znajdują się w PH, ich angielskie zrozumienie naszego akcentu jest straszne .. powiedzieli mi, że wyślą mi jednostkę zastępczą przez fedex w ciągu 5 do 7 dni .. moje pytanie brzmi na wypadek, gdyby otrzymali jakieś błędne informacje z mojego akcentu lub angielskiego czy jest jakaś lokalna infolinia lub adres, do którego mogę bezpośrednio przejść? niestety nie ma numeru lokalnego, który można wybrać. Wsparcie Linksys jest faktycznie połączone na całym świecie, kiedy ostatnio wybrałem numer, byłem połączony z USA. Po wydaniu przez ciebie sprawy RMA lub w twoim przypadku jest to jednostka zastępcza, nic nie możesz zrobić, chyba że chcesz ponownie zadzwonić, aby zweryfikować informacje. Czy zarejestrowano numer sprawy?
yup ... nie mogę wziąć poziomu zrozumienia pinyo ... zzzzzzzzzzz