cs-joke.pl forum

Full Version: Internet ViewQwest Highspeed zmniejsza moją jakość wideo online w telewizorze LG
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Cześć,   Wiem, że wielu ludzi tutaj subskrybowało ViewQwest i chciałoby poznać ich opinie na temat jakości wideo internetowego!   Przeniosłem się z szerokopasmowego Starhuba na ViewQwest (w / NoContract), jestem właścicielem telewizora LG (47LM6410) i dokonałem resetu do ustawień fabrycznych w telewizorze, próbując uzyskać dostęp do aplikacji NetFlix / Hulu, ale miałem pecha, że domyślnie jest blokada kraju / regionu inne kraje nie zaludniają się. Stąd znowu zatopiłem Singapur.   Nie jestem pewien, czy to może być problem, czy z internetem Highspeed, zauważyłem, że brakuje jakości obrazu bez względu na to, ile razy grałem z ustawieniami obrazu, a nawet wybrałem standardowego użytkownika (ustawienie domyślne), ale nadal widzę wysoki kontrast / Brakuje ostrości.   Nie jesteś pewien, jak to zrobić, czy ktoś może mi rzucić jakieś pomysły? czy masz do czynienia z tym samym problemem?
Dlaczego nie spróbować uzyskać dostęp do NetFlix / Hulu na komputerze PC, aby sprawdzić, czy można przesyłać strumieniowo zawartość HD 1 przed określeniem, że błąd dotyczy Twojego dostawcy Internetu. Domyślam się, że aplikacje nie mogą przesyłać strumieniowo treści HD, a nie połączenia ISP. Możesz także zadać pytanie w wątku ViewQwest, aby sprawdzić, czy jakikolwiek użytkownik może ci pomóc ... http://forums.hardwarezone.com.sg/ne...a-4286647.html
Dzięki, nie obwiniam ich za to, ale próbuję dowiedzieć się, co poszło nie tak. Czy „Reset fabryczny” wpłynął na jakość obrazu lub coś innego. Bez wątpienia streaming jest cholernie doskonały. pozwól mi zamieścić podobne pytanie w wątku, który zasugerowałeś. Dzięki wielkie !!
Widziałem to gdzieś, że niektóre telewizory Samsung Smart nie działały na Starhub Fiber i ktoś pytał ludzi, którzy posiadają Smart TV, aby nie używali Starhuba i pytali, czy dany Smart TV jest obsługiwany przez określonego dostawcę Internetu, czy nie. W międzyczasie staram się odnaleźć ten post .....
Cześć, to jest wątek, o którym właśnie wspomniałem: http://forums.hardwarezone.com.sg/in...n-4378481.html
ussr_1991 napisał: Cześć, to jest wątek, o którym właśnie wspomniałem: Wielkie dzięki za odpowiedź, moja jest drugą stroną problemu. Kiedy byłem na Starhub BB, jakość obrazu, która nadchodziła aplikacja LG TV była dobra, a kolory itp. Były dobre. Ale po połączeniu z VQ LAN (bez problemów z łącznością) nie ma jakości obrazu. Teraz nie jestem usatysfakcjonowany obrazem, który dostarczał z aplikacji LG TV (Yupp TV) lub odtwarzał niektóre filmy HD Youtube. Jak to możliwe, w następnym kroku podłączę StarHub BB Lan i obserwuję jakość obrazu. Może mogę śledzić, gdzie jest problem.