cs-joke.pl forum

Full Version: ASUS RT-N56U
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
HolySleepy napisał: Najprawdopodobniej to zrobi. W każdym razie, czy konfiguracja routera bezprzewodowego z telefonem jest wskazana? zrobiłem to z moim n56u, ale nie jest to zalecany sposób, ale jeśli nie masz innego sprzętu, który mógłby ci pomóc, musisz zrobić to, co musisz zrobić.
Hi TS, używam również Asusa RT-N56U. Ma około 4 lat. Od kilku miesięcy napotykam ten sam problem co u. Często wifi zniknie. Mój telefon n nie może wykryć ssid, a mój komputer z przewodowym połączeniem z routerem wyświetla dokładnie taki sam komunikat jak ty. Następnie muszę ponownie uruchomić router, aby mógł ponownie działać przez około 1-2 godziny przed napotkaniem tego samego problemu.
Ja też to spotkałem. Nie jestem pewien, czy to zostało rozwiązane, oto co zrobiłem [jeśli dobrze pamiętam] za. Spróbuj wylogować się ze strony administracyjnej [za pomocą telefonu lub innych urządzeń, które były wcześniej używane do połączenia ze stroną administratora routera] b. Użyj notebooka [wyłącz sieć Wi-Fi i użyj adaptera ETHERNET] i połącz przewodowo z routerem. Uzyskaj dostęp do strony głównej administratora routera za pomocą notebooka. Poczekaj chwilę na nawiązanie połączenia z Internetem. do. Czy kiedykolwiek zmieniłeś [ustalony] numer kanału / wybór w 2,4 GHz i 5 GHz na stronie administratora routera? Nie jestem pewien, czy to mogło spowodować problem, nie próbuj naprawiać numeru kanału / wyboru i sprawdź, czy to pomaga. re. Zawsze wyloguj się ze strony głównej administratora i zamknij przeglądarkę. Dzięki
SOS9112001 napisał: Ja też to spotkałem. Nie jestem pewien, czy to zostało rozwiązane, oto co zrobiłem [jeśli dobrze pamiętam] za. Spróbuj wylogować się ze strony administracyjnej [za pomocą telefonu lub innych urządzeń, które były wcześniej używane do połączenia ze stroną administratora routera] b. Użyj notebooka [wyłącz sieć Wi-Fi i użyj adaptera ETHERNET] i połącz przewodowo z routerem. Uzyskaj dostęp do strony głównej administratora routera za pomocą notebooka. Poczekaj chwilę na nawiązanie połączenia z Internetem. do. Czy kiedykolwiek zmieniłeś [ustalony] numer kanału / wybór w 2,4 GHz i 5 GHz na stronie administratora routera? Nie jestem pewien, czy to mogło spowodować problem, nie próbuj naprawiać numeru kanału / wyboru i sprawdź, czy to pomaga. re. Zawsze wyloguj się ze strony głównej administratora i zamknij przeglądarkę. Dzięki Dziękuję za radę, wypróbuję ją, ponownie konfigurując w laptopie. Nie, nv chg numer kanału. Teraz zdałem sobie sprawę, że mogę mieć połączenie z Internetem (tzn. Móc korzystać z Internetu), ale tylko z jednym połączonym urządzeniem. Podczas próby surfowania po Internecie inne urządzenia będą wyświetlane na stronie zgodnie z moimi SS.
Spróbuj zmienić ssid
Pages: 1 2