cs-joke.pl forum

Full Version: M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
1) Podpisałem kontrakt o wartości 100 Mb / s z 24-miesięczną umową z M1 za 39 USD. 2) Teraz M1 korzysta z 200 Mb / s za 39 USD. Nowi klienci otrzymują dwukrotnie większą prędkość w tej samej cenie. 3) Zapytałem M1, dlaczego nie dać swoim obecnym klientom podwyższenia prędkości do tego samego poziomu, co ich nowi klienci, na znak docenienia ich obecnych klientów (chociaż w umowie nie są do tego zobowiązani). M1 odpowiedział przepraszam i mówi, że mogę poczekać do mojego 20-miesięcznego kontraktu i zrekrutować się za 200mbps.   Uznanie dla CSO, który może przekazać mi tę złą wiadomość M1 w bardzo uprzejmy sposób. Jednak z perspektywy konsumenta komunikat jest zasadniczo „przepraszam, zapisałeś się zbyt wcześnie”. Mogę wtedy wywnioskować, że M1 wskazuje, że istniejący klienci mogliby czekać na lepszą ofertę, a pakiet może się zmienić ponownie, więc potencjalni klienci mogą chcieć poczekać i zobaczyć przez jakiś czas.   Proszę Czerwonych i Zielonych, aby tego nie robili, aby uspokoić swoich potencjalnych nowych klientów. To może być dobry powód, by pójść do Czerwonych i Zielonych.   Więc ci, którzy zastanawiają się, czy zadać im to samo pytanie, mogą zaoszczędzić czas i używać go do robienia zakupów lub grania w gry.
Myśl, że robią to wszyscy wielcy 3? Czy klient MR i VQ może potwierdzić, jaka jest ich praktyka?
Chengsun napisał: Myśl, że robią to wszyscy wielcy 3? Czy klient MR i VQ może potwierdzić, jaka jest ich praktyka? Nie, pamiętam wiele lat temu, Green robił kilka razy szybsze ulepszenia do istniejących klientów, odkąd użyłem tego wcześniej (Podpisany dla MaxOnline 1500, w końcu uaktualnienie do 2000 i 3000, jeśli nigdy nie pamiętałem źle przed zmianą na czerwony). Ale czerwone, nie robią szybkiej aktualizacji dla istniejącego klienta. 4 lata dalej i nadal płacę tę samą cenę (46,90 $, bez dodania ostatniej opłaty za wypożyczenie telewizora Mio), mimo że nigdy nie odnowiono umowy. Jeśli odnowię teraz umowę z czerwonym, wszystko, co otrzymuję, to „zrzeczenie się” opłaty za wynajem Mio TV box (42,90 USD przy 6 Mb / s). Tak, lub mogę podpisać umowę na Mio Home 10 Mb / s @ 46,90 + 4,90 USD, co jest również „aktualizacją szybkości” z warunkiem ponownego zawarcia umowy.
Chengsun napisał: Myśl, że robią to wszyscy wielcy 3? Czy klient MR i VQ może potwierdzić, jaka jest ich praktyka? Myślę, że wszyscy użytkownicy gier mieli prędkość do 150 Mb / s Pamiętam, że Sh będzie uderzać w prędkość, gdy będę jeszcze na kablu.
Chengsun napisał: Myśl, że robią to wszyscy wielcy 3? Czy klient MR i VQ może potwierdzić, jaka jest ich praktyka? Wiele lat temu, po ponownym podpisaniu kontraktu, otrzymałem „upgrade” z 1 MB na 3 Mbps, cos red dun oferuje już niższy dostęp szerokopasmowy w domu, za tę samą miesięczną subskrypcję
SH zrobił dla mnie skok prędkości, kiedy byłem na kablu. ale szczerze mówiąc, na kablu ... próg prędkości był ledwo zauważalny. filmy z YouTube wciąż musiały buforować w godzinach szczytu.
TS, zmiana prędkości z sh po raz ostatni jest po prostu spowodowana wycofaniem planów niższej prędkości. Prawdopodobnie więc, aby uspokoić klientów, po prostu zwiększyłem prędkość. A teraz to samo przesyłanie i pobieranie więcej.
xtwis7 napisał: TS, zmiana prędkości z sh po raz ostatni jest po prostu spowodowana wycofaniem planów niższej prędkości. Prawdopodobnie trudno było również zarządzać, utrzymywać i monitorować SH, więc bezwarunkowo będzie to dla nich bardziej ekonomiczne i wydajne.
EthanFisher napisał: 1) Podpisałem kontrakt o wartości 100 Mb / s z 24-miesięczną umową z M1 za 39 USD. 2) Teraz M1 korzysta z 200 Mb / s za 39 USD. Nowi klienci otrzymują dwukrotnie większą prędkość w tej samej cenie. 3) Zapytałem M1, dlaczego nie dać swoim obecnym klientom podwyższenia prędkości do tego samego poziomu, co ich nowi klienci, na znak docenienia ich obecnych klientów (chociaż w umowie nie są do tego zobowiązani). M1 odpowiedział przepraszam i mówi, że mogę poczekać do mojego 20-miesięcznego kontraktu i zrekrutować się za 200mbps. Uznanie dla CSO, który może przekazać mi tę złą wiadomość M1 w bardzo uprzejmy sposób. Jednak z perspektywy konsumenta komunikat jest zasadniczo „przepraszam, zapisałeś się zbyt wcześnie”. Mogę wtedy wywnioskować, że M1 wskazuje, że istniejący klienci mogliby czekać na lepszą ofertę, a pakiet może się zmienić ponownie, więc potencjalni klienci mogą chcieć poczekać i zobaczyć przez jakiś czas. Proszę Czerwonych i Zielonych, aby tego nie robili, aby uspokoić swoich potencjalnych nowych klientów. To może być dobry powód, by pójść do Czerwonych i Zielonych. Więc ci, którzy zastanawiają się, czy zadać im to samo pytanie, mogą zaoszczędzić czas i używać go do robienia zakupów lub grania w gry. Wygląda na to, że M1 nie traktuje zarówno istniejącego klienta, jak i nowych. Ale umowa jest umową. Chyba nie możemy narzekać. I to nie jest niesprawiedliwe. To nie jest niezwykłe, że tak się dzieje. Inne firmy telekomunikacyjne też są takie. Jeśli czekasz wystarczająco długo, możesz uzyskać 1 Gbps za 39 USD. Czuję się tak, gdy programy IT wydają się mieć lepsze oferty niż moje istniejące.
EthanFisher napisał: 1) Podpisałem kontrakt o wartości 100 Mb / s z 24-miesięczną umową z M1 za 39 USD. 2) Teraz M1 korzysta z 200 Mb / s za 39 USD. Nowi klienci otrzymują dwukrotnie większą prędkość w tej samej cenie. 3) Zapytałem M1, dlaczego nie dać swoim obecnym klientom podwyższenia prędkości do tego samego poziomu, co ich nowi klienci, na znak docenienia ich obecnych klientów (chociaż w umowie nie są do tego zobowiązani). M1 odpowiedział przepraszam i mówi, że mogę poczekać do mojego 20-miesięcznego kontraktu i zrekrutować się za 200mbps. Uznanie dla CSO, który może przekazać mi tę złą wiadomość M1 w bardzo uprzejmy sposób. Jednak z perspektywy konsumenta komunikat jest zasadniczo „przepraszam, zapisałeś się zbyt wcześnie”. Mogę wtedy wywnioskować, że M1 wskazuje, że istniejący klienci mogliby czekać na lepszą ofertę, a pakiet może się zmienić ponownie, więc potencjalni klienci mogą chcieć poczekać i zobaczyć przez jakiś czas. Proszę Czerwonych i Zielonych, aby tego nie robili, aby uspokoić swoich potencjalnych nowych klientów. To może być dobry powód, by pójść do Czerwonych i Zielonych. Więc ci, którzy zastanawiają się, czy zadać im to samo pytanie, mogą zaoszczędzić czas i używać go do robienia zakupów lub grania w gry. Sugeruję, jeśli oczekujesz, że firmy telekomunikacyjne będą od czasu do czasu zwiększać prędkość, nie podpisuj umowy. W ten sposób możesz przełączać telco, gdy tylko dasz dobrą ofertę. Zaczekaj. Umowy te są uzależnione od związania się okresem umownym. może chcesz zapłacić 59 USD za umowę bez umowy w fioletowym telco? Chodzi o to, przestań skręcać oliver („proszę pana, chcę więcej”).
Pages: 1 2