cs-joke.pl forum

Full Version: Instalacja szerokopasmowego łącza światłowodowego
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Cześć, ile czasu zajmie zainstalowanie szerokopasmowego łącza światłowodowego?   Zastanawiam się nad zarejestrowaniem się w StarHub lub M1, nie mogę się połączyć z infolinią.
3 tygodnie najszybciej
doremi_ napisał: Cześć, ile czasu zajmie zainstalowanie szerokopasmowego łącza światłowodowego? Zastanawiam się nad zarejestrowaniem się w StarHub lub M1, nie mogę się połączyć z infolinią. Czy w domu, w którym aktualnie przebywasz, masz pierwszą aplikację Fibre BB? co oznacza, że nikt wcześniej nie złożył wniosku, jeśli jest to własność odsprzedaży? jeśli jest to nowa aplikacja, prawdopodobnie nikt wcześniej jej nie złożył, to powinna trwać krócej niż kilka tygodni, w zależności od tego, jak zajęty jest twój dostawca. jakiś pomysł na jaki plan patrzysz? może niektórzy z nas mogą zaoferować kilka miłych informacji?
Innym razem zarejestrowałem się w M1, data instalacji 1 tydzień od daty rejestracji. Chociaż przenoszenie linii telefonicznej zajmowało dużo czasu
doremi_ napisał: Cześć, ile czasu zajmie zainstalowanie szerokopasmowego łącza światłowodowego? Zastanawiam się nad zarejestrowaniem się w StarHub lub M1, nie mogę się połączyć z infolinią. M1 - dwa tygodnie.
Olej leczniczy napisał: M1 - dwa tygodnie. W przypadku nowej aplikacji, w której nikt nie ma szerokopasmowego łącza światłowodowego w domu przed przeniesieniem, jest to w ciągu 1 tygodnia od instalacji w dni powszednie w okresie bez wystawy IT.
Henry Ng napisał: W przypadku nowej aplikacji, w której nikt nie ma szerokopasmowego łącza światłowodowego w domu przed przeniesieniem, jest to w ciągu 1 tygodnia od instalacji w dni powszednie w okresie bez wystawy IT. dlaczego inaczej to trwa dłużej?
jamboree napisał: dlaczego inaczej to trwa dłużej? muszą u ciebie zaplanować siłę roboczą i zaplanować? poza tym proszę nie chodź, spodziewając się, że ci pracownicy powinni pracować 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, wykonując wszystkie te prace techniczne. chociaż może to wydawać się proste, ale upewnili się, że nie narzekamy na CS i każemy kierownikowi CS porozmawiać z kierownikiem strony technika, że wykonują cholernie bezużyteczną pracę i stosu / zwolnili ich.
ZrE0_Cha0s napisał: muszą u ciebie zaplanować siłę roboczą i zaplanować? poza tym proszę nie chodź, spodziewając się, że ci pracownicy powinni pracować 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, wykonując wszystkie te prace techniczne. chociaż może to wydawać się proste, ale upewnili się, że nie narzekamy na CS i każemy kierownikowi CS porozmawiać z kierownikiem strony technika, że wykonują cholernie bezużyteczną pracę i stosu / zwolnili ich. przepraszam, chciałem zapytać ... dlaczego posiadanie wcześniejszego światłowodowego połączenia szerokopasmowego w domu powoduje, że obecne połączenie trwa dłużej?
jamboree napisał: przepraszam, chciałem zapytać ... dlaczego posiadanie wcześniejszego światłowodowego połączenia szerokopasmowego w domu powoduje, że obecne połączenie trwa dłużej? Krótko mówiąc, wszystkie domy mieszkalne są wyposażone tylko w jeden aktywny port. Jeśli jeden port jest już zajęty, NLT musi doładować zasoby ręcznie i mozolnie wciągnąć dla ciebie inną część światłowodu do swojej infrastruktury. Ponadto nie mogą wykonywać pojedynczych pojedynczych czynności, ponieważ jest to bardzo nieefektywne pod względem kosztów, a następnie muszą zebrać zamówienia i zrobić to jednorazowo, aby było bardziej opłacalne. To nie jest tak proste jak plug and play, istnieje wiele procesów zapewniających bezpieczeństwo i niezawodność dostarczania światłowodu.
Pages: 1 2