Ktoś ma niestabilne połączenia lub powolne uwierzytelnianie w Wireless @ SGx w tym tygodniu? Połączenie albo przerywa się co kilka minut, a ponowne uwierzytelnianie jest powolne i losowo nieudane (czasem może, a czasem nie). Jednak ostatnie miesiące do ostatniego piątku były dla mnie w porządku. Problem wydaje się zaczynać wczoraj lub w ostatni weekend, kiedy nie korzystałem.
u0206397 napisał: Ktoś ma niestabilne połączenia lub powolne uwierzytelnianie w Wireless @ SGx w tym tygodniu? Połączenie albo przerywa się co kilka minut, a ponowne uwierzytelnianie jest powolne i losowo nieudane (czasem może, a czasem nie). Jednak ostatnie miesiące do ostatniego piątku były dla mnie w porządku. Problem wydaje się zaczynać wczoraj lub w ostatni weekend, kiedy nie korzystałem. może wynikać z lokalizacji, w której się znajdujesz. inny obszar będzie miał innego operatora, dlatego bardzo trudno jest ustalić dokładną przyczynę.
Mam ten sam problem z uwierzytelnianiem Wireless @ SGx po używaniu przez wiele miesięcy bez problemu w tej samej lokalizacji. W ciągu ostatnich dwóch dni musiałem uwierzytelnić swoje poświadczenia.
xonix napisał: Może to być spowodowane tym, że powoli wycofują stare dane logowania. Pamiętam, że przeszli na uwierzytelnianie za pośrednictwem aplikacji Wireless @ sg pod koniec roku. Link:
https://www.singtel.com/personal/i/i...go/wireless-sg Ha ....... ha ........ zaloguj się przy użyciu numeru telefonu, co oznacza, że cheng hu śledzi cię. Nie ma konia
u0206397 napisał: Ktoś ma niestabilne połączenia lub powolne uwierzytelnianie w Wireless @ SGx w tym tygodniu? Połączenie albo przerywa się co kilka minut, a ponowne uwierzytelnianie jest powolne i losowo nieudane (czasem może, a czasem nie). Jednak ostatnie miesiące do ostatniego piątku były dla mnie w porządku. Problem wydaje się zaczynać wczoraj lub w ostatni weekend, kiedy nie korzystałem. Tak, w obliczu tego problemu
xonix napisał: Może to być spowodowane tym, że powoli wycofują stare dane logowania. Pamiętam, że pod koniec roku przechodzą na uwierzytelnianie za pośrednictwem aplikacji Wireless @ sg. Link:
https://www.singtel.com/personal/i/i...go/wireless-sg Wiele miejsc również nie może się automatycznie zalogować. Zawsze masz problem. Zapomnij o tym.