cs-joke.pl forum

Full Version: Problemy z mapowaniem dysku sieciowego przez Wi-Fi za pomocą Aztech FG7003GRV (AC)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Cześć wszystkim,   Nie wiem, czy ktoś wcześniej napotkał ten problem. Wszystko zaczęło się po zmianie routera Pace na router FG7003GRV (AC). wszystkie moje laptopy były w stanie zmapować dysk sieciowy do mojego DLINK 320L NAS przez połączenie LAN (kablowe), ale po przełączeniu na Wi-Fi wszystkie moje laptopy nie będą mogły podłączyć ani zmapować dysku sieciowego na mój NAS. Ping / Tracert był w porządku.   Po wielu badaniach w wątkach internetowych / HWZ odkryłem, że wyłączenie QoS rozwiązało problem i wszystkie moje laptopy były w stanie mapować / łączyć się z moim serwerem NAS.   Moje pytanie brzmi: jaki będzie negatywny wpływ, jeśli wyłączyłem QoS, ponieważ moja mama ogląda MioTV. Mój dom nie ma IPVoice.   Każda pomoc byłaby mile widziana. Dzięki
gohnick napisał: Cześć wszystkim, Nie wiem, czy ktoś wcześniej napotkał ten problem. Wszystko zaczęło się po zmianie routera Pace na router FG7003GRV (AC). wszystkie moje laptopy były w stanie mapować dysk sieciowy do mojego DLINK 320L NAS przez połączenie LAN (kablowe), ale po przełączeniu na Wi-Fi wszystkie moje laptopy nie będą mogły podłączyć ani mapować dysku sieciowego na mój NAS. Ping / Tracert był w porządku. Po wielu badaniach w wątkach internetowych / HWZ odkryłem, że wyłączenie QoS rozwiązało problem i wszystkie moje laptopy były w stanie mapować / łączyć się z moim serwerem NAS. Moje pytanie brzmi: jaki będzie negatywny wpływ, jeśli wyłączyłem QoS, ponieważ moja mama ogląda MioTV. Mój dom nie ma IPVoice. Każda pomoc byłaby mile widziana. Dzięki Po instalacji ST pokaże najszybszy test przy użyciu połączenia przewodowego i Wi-Fi, aby pokazać, że działa Internet. Sugeruj, aby zadzwonić pod numer 1688, aby poprosić technika o zejście. Mogą przyjść bardzo szybko. Każdy problem ze ST może zawsze do nich zadzwonić, aby się z tobą zadowolić. Wielu starszych techników w ST.
Ten sam problem występuje podczas konfigurowania routera dla znajomego. Rozwiązanie jest proste ... zmień router, jeśli nadal chcesz udostępniać pliki za pomocą SMB przez sieć bezprzewodową lub przełącz na wszystkie ustawienia przewodowe.
gohnick napisał: Cześć wszystkim, Nie wiem, czy ktoś wcześniej napotkał ten problem. Wszystko zaczęło się po zmianie routera Pace na router FG7003GRV (AC). wszystkie moje laptopy były w stanie zmapować dysk sieciowy do mojego DLINK 320L NAS przez połączenie LAN (kablowe), ale po przełączeniu na Wi-Fi wszystkie moje laptopy nie będą mogły podłączyć ani zmapować dysku sieciowego na mój NAS. Ping / Tracert był w porządku. Po wielu badaniach w wątkach internetowych / HWZ odkryłem, że wyłączenie QoS rozwiązało problem i wszystkie moje laptopy były w stanie mapować / łączyć się z moim serwerem NAS. Moje pytanie brzmi: jaki będzie negatywny wpływ, jeśli wyłączyłem QoS, ponieważ moja mama ogląda MioTV. Mój dom nie ma IPVoice. Każda pomoc byłaby mile widziana. Dzięki Jeśli to jest twoja główna troska, nie powinieneś się martwić, ponieważ infrastruktura miotv jest ograniczona tylko do 6 Mb / s, jak gdzieś przeczytałem. Przy dedykowanej przepustowości 6 Mb / s wystarczy przesyłać strumieniowo zawartość HD za pomocą protokołu IPTV.
Henry Ng napisał: Po instalacji ST pokaże najszybszy test przy użyciu połączenia przewodowego i Wi-Fi, aby pokazać, że działa Internet. Sugeruj, aby zadzwonić pod numer 1688, aby poprosić technika o zejście. Mogą przyjść bardzo szybko. Każdy problem ze ST może zawsze do nich zadzwonić, aby się z tobą zadowolić. Wielu starszych techników w ST. Drodzy zebrani, Dziękuję za wszystkie uprzejme porady, zarejestrowałem sprawę w Singtel i Singtel kazał mi zadzwonić do Aztech. Wygląda na to, że oprogramowanie układowe mojego routera jest stare i wymaga aktualizacji. Po wykonaniu aktualizacji oprogramowania układowego za pomocą routera. Teraz wszystko jest dobrze! Jeszcze raz dziękuję za miłą pomoc
gohnick napisał: Drodzy zebrani, Dziękuję za wszystkie uprzejme porady, zarejestrowałem sprawę w Singtel i Singtel kazał mi zadzwonić do Aztech. Wygląda na to, że oprogramowanie układowe mojego routera jest stare i wymaga aktualizacji. Po wykonaniu aktualizacji oprogramowania układowego za pomocą routera. Teraz wszystko jest dobrze! Jeszcze raz dziękuję za miłą pomoc Dobrze słyszeć, że teraz wszystko jest w porządku. ST jest bardzo pomocny.
gohnick napisał: Drodzy zebrani, Dziękuję za wszystkie uprzejme porady, zarejestrowałem sprawę w Singtel i Singtel kazał mi zadzwonić do Aztech. Wygląda na to, że oprogramowanie układowe mojego routera jest stare i wymaga aktualizacji. Po wykonaniu aktualizacji oprogramowania układowego za pomocą routera. Teraz wszystko jest dobrze! Jeszcze raz dziękuję za miłą pomoc Mam ten sam problem z: - Wersja oprogramowania układowego: 309.6.1-007 Wersja oprogramowania: V4.12L.08 Wersja bootloadera (CFE): 1.0.38-114.185 Udało mi się rozwiązać ten problem, zmieniając „Domyślny znak DSCP” QoS z „default (000000)” na „Bez zmian (-1)”.
thiamhui napisał: Mam ten sam problem z: - Wersja oprogramowania układowego: 309.6.1-007 Wersja oprogramowania: V4.12L.08 Wersja bootloadera (CFE): 1.0.38-114.185 Udało mi się rozwiązać ten problem, zmieniając „Domyślny znak DSCP” QoS z „default (000000)” na „Bez zmian (-1)”. Co tydzień musi się wyłączać i włączać ONT oraz router. W przypadku jakiejkolwiek aktualizacji oprogramowanie układowe zostanie automatycznie zaktualizowane po zresetowaniu dwóch urządzeń.
Czy zrobiłeś aktualizację oprogramowania online?
WWE_Fan napisał: Czy zrobiłeś aktualizację oprogramowania online? ST zepchnie aktualizację, po prostu wyłącz ONT i router, a następnie włącz po 1 godzinie.
Pages: 1 2