cs-joke.pl forum

Full Version: MyRepublic - dobre i złe. Głównie źle po 1 Gbps.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Mój Internet nagle się zepsuł. Nie było przerwy w dostawie prądu, wszystko szło dobrze i strumieniowałem muzykę z Pandory, kiedy mój Internet właśnie umarł.   Szperałem w numerach kontaktowych i dzwoniłem do nich, zmienili swoją starą infolinię dla graczy. Jestem jednym z ich wcześniejszych klientów Gamer, który wspierał ich, gdy byli naprawdę świeżo po pożarze. Wierzyłem w nie wtedy, a MR był wtedy naprawdę niesamowity, zwłaszcza odkąd po raz pierwszy doświadczyłem błonnika.   Muszę powiedzieć, że szczególnie podoba mi się to, że mogę przesyłać strumieniowo YouTube bez czekania na transmisję (ale z drugiej strony, kto teraz czeka na odtwarzanie DASH?). Byłem również bardzo zadowolony z Teleport VPN. Chociaż pojawiały się czkawki (problemy techniczne i związane z wdrażaniem) podczas ich uruchamiania, było to naprawdę przyjemne doświadczenie, które czułem jako tester „beta” (nie to, że będzie ładowany). Nadal nie obsługują tylu stron internetowych, co ich konkurent, a na liście wciąż brakuje jednej ważnej witryny TVB.   Byłem zadowolony z Speedtestów, ogólnej prędkości surfowania, prędkości pobierania itp. Kiedy napotkałem problemy, a nawet kiedy losowo napisałem tweeta o MyRepublic (nie wspomnienie @MyRepublic!), Odpowiedziały mi i poczułem, że to świetny osobisty akcent z ich obsługa klienta.       W każdym razie dość dobrych rzeczy z przeszłości. Zadzwoniłem na ich numery interwencyjne (prawdziwe logi połączeń, nie składa się):   9 minut (18.40) MR + 10 minut (18.50) MR Gamer + 21 minut (19.00) MR Gamer + 25 minut (9.56 pm) MR Gamer   Zrezygnowałem i opublikowałem na Facebooku i dałem im e-mail. Osoba, która odpowiedziała (nie dostałem jego imienia) po tym, jak zobaczył moją wiadomość na Facebooku.   Rozumiem, że mają dużą liczbę połączeń od czasu promocji 1 Gb / s. Powinni jednak pozostawić wolną linię dedykowaną dla graczy, aby klienci mogli do nich zadzwonić. Lub system automatyczny powinien ustawić połączenia z odpowiednim priorytetem.     Ich wsparcie backendowe jest oczywiście bardzo słabe. Wyłączyli publikowanie na ścianie na swojej stronie na Facebooku, być może z powodu dużej liczby skarg i wszystkich innych. Jak każdy klient może poczekać 65 minut, aby zadzwonić na infolinię (mam dzienniki połączeń)? To okropne, prawda?   Słyszałem te same głupie automatyczne wiadomości, odtwarzane raz za razem, dopóki ich nie zapamiętam! Po 5 powtórzeniach system wyświetli monit „naciśnij 8, aby opuścić pocztę głosową”, a jeśli to zrobisz, natychmiast wyjdź z kolejki połączeń i wejdź, aby spróbować opuścić pocztę głosową, aby stwierdzić, że jest pełna i właśnie zmarnowałeś Twój czas.   Kiedy Virgil w końcu odpowiedział, po kilku problemach postanowił w końcu wysłać technika, którego harmonogram jest tak napięty (z powodu instalacji i cokolwiek innego - ale czy to nasz problem?), Że najwcześniej jest dzień później!   Oznacza to 1,5 dnia bez Internetu! (Muszę to opublikować za pośrednictwem mojego smartfona na danych). Szczerze mówiąc, miałem do czynienia z przestojami, kiedy pracowałem w StarHub i prawie wcale nie tej wielkości. Prędkości internetowe stale spadają, mimo e-maila z pomocą techniczną MR. Mam zrzuty ekranu z moich Speedtestów i na pewno widać, że prędkości, których pragnąłem i kochałem, znacznie się pogorszyły.     Szczerze mówiąc, odkąd postanowili zwiększyć skalę, gdy nie byli gotowi, od tego czasu mam problemy po problemach. To, co mnie kiedyś robiło wrażenie, najbardziej mnie irytuje.   Jeśli ktoś musi wiedzieć, wykonałem już cykl zasilania dla wszystkich urządzeń; Używam ASUS N56U na oryginalnym oprogramowaniu. Jak powiedziałem, nic nie było nie tak, dopóki nagle się nie poddało.       W każdym razie mój wniosek:   MyRepublic naprawdę nie jest gotowy na wzrost liczby klientów.   Nie proszę, żebyś się z nimi nie zapisał, ani nie oczekuję osobistej odpowiedzi od wiceprezydenta. Mówię, że możesz dać im szansę, jeśli chcesz ugryźć najtańszy w kraju 1 Gbps. Po prostu dzielę się swoimi dobrymi i złymi doświadczeniami.   Ale jedno jest pewne: Nigdy nie mogę z całego serca polecić MR, kiedy zostanie o to poproszony.   Sam nawet nie jestem pewien, czy chcę już zarejestrować się w MR po wygaśnięciu mojej umowy.
Czy kontrolka połączenia migała lub jest stabilna? Lub czerwony link? Jeśli miga Połączenie ... wyłącz tryb agresywny DHCP na NORMALNY ... POWINIEN PRACOWAĆ ... i rozumiem, że są przeciążeni ... ale są też ludźmi ... No i wyczyść ADRES MAC na stronie WAN .... Miałem wtedy kilka problemów ze wszystkimi routerami ...
Wszystko było w porządku przed BIG Launch. Podobnie jak ty, nie jestem pewien, czy przeskoczyć statek po wygaśnięciu umowy. Tak czy inaczej, wygląda na to, że zakłócenia w Internecie są nieuniknione.
adidasfreak napisał: Mój Internet nagle się zepsuł. Nie było przerwy w dostawie prądu, wszystko szło dobrze i strumieniowałem muzykę z Pandory, kiedy mój Internet właśnie umarł. Szperałem w numerach kontaktowych i dzwoniłem do nich, zmienili swoją starą infolinię dla graczy. Jestem jednym z ich wcześniejszych klientów Gamer, który wspierał ich, gdy byli naprawdę świeżo po pożarze. Wierzyłem w nie wtedy, a MR był wtedy naprawdę niesamowity, zwłaszcza odkąd po raz pierwszy doświadczyłem błonnika. Muszę powiedzieć, że szczególnie podoba mi się to, że mogę przesyłać strumieniowo YouTube bez czekania na transmisję (ale z drugiej strony, kto teraz czeka na odtwarzanie DASH?). Byłem również bardzo zadowolony z Teleport VPN. Chociaż pojawiały się czkawki (problemy techniczne i związane z wdrażaniem) podczas ich uruchamiania, było to naprawdę przyjemne doświadczenie, które czułem jako tester „beta” (nie to, że będzie ładowany). Nadal nie obsługują tylu stron internetowych, co ich konkurent, a na liście wciąż brakuje jednej ważnej witryny TVB. Byłem zadowolony z Speedtestów, ogólnej prędkości surfowania, prędkości pobierania itp. Kiedy napotkałem problemy, a nawet kiedy losowo napisałem tweeta o MyRepublic (nie wspomnienie @MyRepublic!), Odpowiedziały mi i poczułem, że to świetny osobisty akcent z ich obsługa klienta. W każdym razie dość dobrych rzeczy z przeszłości. Zadzwoniłem na ich numery interwencyjne (prawdziwe logi połączeń, nie składa się): 9 minut (18.40) MR + 10 minut (18.50) MR Gamer + 21 minut (19.00) MR Gamer + 25 minut (9.56 pm) MR Gamer Zrezygnowałem i opublikowałem na Facebooku i dałem im e-mail. Osoba, która odpowiedziała (nie dostałem jego imienia) po tym, jak zobaczył moją wiadomość na Facebooku. Rozumiem, że mają dużą liczbę połączeń od czasu promocji 1 Gb / s. Powinni jednak pozostawić wolną linię dedykowaną dla graczy, aby klienci mogli do nich zadzwonić. Lub system automatyczny powinien ustawić połączenia z odpowiednim priorytetem. Ich wsparcie backendowe jest oczywiście bardzo słabe. Wyłączyli publikowanie na ścianie na swojej stronie na Facebooku, być może z powodu dużej liczby skarg i wszystkich innych. Jak każdy klient może poczekać 65 minut, aby zadzwonić na infolinię (mam dzienniki połączeń)? To okropne, prawda? Słyszałem te same głupie automatyczne wiadomości, odtwarzane raz za razem, dopóki ich nie zapamiętam! Po 5 powtórzeniach system wyświetli monit „naciśnij 8, aby opuścić pocztę głosową”, a jeśli to zrobisz, natychmiast wyjdź z kolejki połączeń i wejdź, aby spróbować opuścić pocztę głosową, aby stwierdzić, że jest pełna i właśnie zmarnowałeś Twój czas. Kiedy Virgil w końcu odpowiedział, po kilku problemach postanowił w końcu wysłać technika, którego harmonogram jest tak napięty (z powodu instalacji i cokolwiek innego - ale czy to nasz problem?), Że najwcześniej jest dzień później! Oznacza to 1,5 dnia bez Internetu! (Muszę to opublikować za pośrednictwem mojego smartfona na danych). Szczerze mówiąc, miałem do czynienia z przestojami, kiedy pracowałem w StarHub i prawie wcale nie tej wielkości. Prędkości internetowe stale spadają, mimo e-maila z pomocą techniczną MR. Mam zrzuty ekranu z moich Speedtestów i na pewno widać, że prędkości, których pragnąłem i kochałem, znacznie się pogorszyły. Szczerze mówiąc, odkąd postanowili zwiększyć skalę, gdy nie byli gotowi, od tego czasu mam problemy po problemach. To, co mnie kiedyś robiło wrażenie, najbardziej mnie irytuje. Jeśli ktoś musi wiedzieć, wykonałem już cykl zasilania dla wszystkich urządzeń; Używam ASUS N56U na oryginalnym oprogramowaniu. Jak powiedziałem, nic nie było nie tak, dopóki nagle się nie poddało. W każdym razie mój wniosek: MyRepublic naprawdę nie jest gotowy na wzrost liczby klientów. Nie proszę, żebyś się z nimi nie zapisał, ani nie oczekuję osobistej odpowiedzi od wiceprezydenta. Mówię, że możesz dać im szansę, jeśli chcesz ugryźć najtańszy w kraju 1 Gbps. Po prostu dzielę się swoimi dobrymi i złymi doświadczeniami. Ale jedno jest pewne: Nigdy nie mogę z całego serca polecić MR, kiedy zostanie o to poproszony. Sam nawet nie jestem pewien, czy chcę już zarejestrować się w MR po wygaśnięciu mojej umowy. Szczerze mówiąc, jestem z ST od kilku lat i jak dotąd jest tak dobry i jest stabilny. Tylko jeden raz na ~ 3 godziny. Gdy oglądasz transmisję wideo z zagranicznej witryny, jest ona odtwarzana niemal natychmiast, bez opóźnień w ciągu moich pełnych 2 godzin filmów. Złą rzeczą w ST jest to, że router potrzebuje zasilania cyklicznego przynajmniej raz w tygodniu, jeśli używasz go 24/7. Włączam cykl w środy i soboty.
Btw sprawdź z nimi, czy naprawdę mogą zapewnić przepustowość 1 Gb / s. Zobacz, jak skręcają się, by wyjść z odpowiedziami.
Myślałem o przejściu na plan 1G. Wygląda na to, że lepiej trzymać się teraz mojego czystego planu. MR powinien poruszać rzeczy stopniowo. Wygląda na to, że wciąż przyjmują nowego klienta, bez priorytetowego traktowania obecnego zaległości i wszystkich problemów od obecnych użytkowników.
kitsura napisał: Btw sprawdź z nimi, czy naprawdę mogą zapewnić przepustowość 1 Gb / s. Zobacz, jak skręcają się, by wyjść z odpowiedziami. Myślę, że stwierdzenie, że nie zapewniają przepustowości 1 Gb / s, jest również błędne. Czy jesteśmy / czy możemy być pewni, że serwer, na którym testujemy, może zapewnić ten sam poziom prędkości również w punkcie testu i nie jest nasycony? Nawet w segmencie Enterprise nie ma absolutnej gwarancji, że sam serwer może zapewnić stałą przepustowość sieci, ponieważ wiele czynników, takich jak klient końcowy, aplikacja, obciążenie pracą w punkcie testowania, może wpłynąć na postrzegane wyniki. Prawidłowe pytanie, jakie należy zadać, może dotyczyć tego, ile% razy klient MR jest w stanie osiągnąć prawie 90% maksimum 1 GB. Biorąc pod uwagę, że powinniście już zdawać sobie sprawę, że teoretyczna prędkość na własnym laptopie / notebooku / przełączniku / routerze / zaporze ogniowej jest również magiczną wartością 1 Gb / s. Tak więc szara strefa określająca, kto może być winnym, może być MR lub sprzętem użytkownika. Ta sama miara obowiązuje przy pomiarze wydajności każdego innego usługodawcy internetowego. W przypadku prędkości mniejszej niż 500 Mb / s większość nowszych urządzeń i urządzeń sieciowych nie powinna mieć problemu z trafieniem tej liczby, dlatego oczekiwanie na plany o takiej prędkości wyniesie 100% prędkości w jakim czasie. Odrębnie, dla tych MR 1 Gb / s łączących się przez urządzenie Samknows, może istnieć sztuczne ograniczenie prędkości tworzone przez urządzenie Samknows. Dlatego może być konieczne wyjęcie tego urządzenia z łańcucha przed wykonaniem własnych testów.
kitsura napisał: Btw sprawdź z nimi, czy naprawdę mogą zapewnić przepustowość 1 Gb / s. Zobacz, jak skręcają się, by wyjść z odpowiedziami. misato napisał: Myślę, że stwierdzenie, że nie zapewniają przepustowości 1 GB, jest również błędne. Widzę, że jeden mówi o przepustowości międzynarodowej, a drugi o przepustowości lokalnej. Plan MR 1 Gb / s dotyczy lokalnych btw.
azrin619 napisał: Czy kontrolka połączenia migała lub jest stabilna? Lub czerwony link? Jeśli miga Połączenie ... wyłącz tryb agresywny DHCP na NORMALNY ... POWINIEN PRACOWAĆ ... i rozumiem, że są przeciążeni ... ale są też ludźmi ... No i wyczyść ADRES MAC na stronie WAN .... Miałem wtedy kilka problemów ze wszystkimi routerami ... Kontrolka LINK miga na zielono. Hmm, czy na pewno powinienem dotknąć tych ustawień? Są na ONT, prawda? Ale przedtem nie było takiego problemu, dlaczego nagle tak po prostu umarł? Nie mam nawet planu 1 Gb / s, bo nie chcę tak szybko wskakiwać na modę. Chcę zobaczyć, co sądzą o tym inni i czy naprawdę można to osiągnąć nie. Ponadto okablowanie kabla LAN w moim domu jest tylko „Cat 5e niezweryfikowane”, prawdopodobnie najlepsze, ile lat temu podczas remontu. Nie sądzę, że jest w stanie obsłużyć terapeutykę 1 Gb / s.
jamesyongerp napisał: Widzę, że jeden mówi o przepustowości międzynarodowej, a drugi o przepustowości lokalnej. Plan MR 1 Gb / s dotyczy lokalnych btw. Nie mówię o przepustowości lokalnej, ale po prostu przepustowości (lokalnej lub nie). Faktem jest, że MR nie ogranicza prędkości międzynarodowej, dlatego można uczciwie powiedzieć, że możliwe jest osiągnięcie prędkości zbliżonej do 1 Gb / s, gdy warunki są idealne. Zwracam tylko uwagę na oczywisty, często pomijany fakt, że nawet w środowisku zorientowanym na wysoką wydajność spójna przepustowość 1 GB / s jest często spełnieniem marzeń. Spróbuj wykonać transfer z komputera na komputer w domu i sprawdź, czy rzeczywiście możesz zbliżyć się do prędkości transferu 1 Gb / s, czyli 128 Mb / s.
Pages: 1 2