cs-joke.pl forum

Full Version: <RANT> Nie kupuj niczego przez sądy online.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
TLDR: Sądy online SUCKS!   Naprawdę mam dość tych facetów. Zamówiłem Surface Pro 12 grudnia. Otrzymałem e-mail z potwierdzeniem mojego zamówienia. Pomyślałem, że to będzie proste. Czekałem i czekałem, żadnych wiadomości, nic.   Zadzwoń do nich 18 grudnia. W porządku, powiedzieli, że ich doręczyciele mogli się nie spóźnić. Nie martw się, mogą dostarczyć Surface Pro w ciągu 2 dni, powiedział pracownik obsługi klienta.   Następnego dnia dostałem e-mail z potwierdzeniem. (Wreszcie). Mogą dostarczyć tylko 22 grudnia, co nie było tym, co powiedzieli! Nie było to w porządku, ponieważ podróżowałbym! Zadzwoniłem do faceta z CS i powiedziałem.   Wróciłem, by sprawdzić ceny online. Whoopy doo - cena spadła. Zapytani o swoje KURTY tzw. OBIETNICA z gwarancją ceny 300%. Zgadnij co, to nie ma zastosowania z powodu jakiejś przypadkowej wymówki.   Więc anulowałem zamówienie i miałem nadzieję, że koszmar się skończy.   Welp, nie jest.   22 grudnia otrzymałem telefon z prośbą o dostarczenie. Ja wędrowałem i płaciłem opłaty roamingowe. Tak wyraźnie, coś jest naprawdę nie tak z ich wewnętrzną komunikacją, nie mogą nawet anulować zamówienia. W każdym razie właśnie powiedziałem facetowi, że zamówienie zostało anulowane.   I minęły 4 tygodnie. Do tej daty nie zwrócili mi jeszcze pieniędzy. Nie wydali nawet e-maila z potwierdzeniem anulowania i zwrotu pieniędzy.   Minęły 4 tygodnie. Próbowałem wczoraj do nich zadzwonić, a osoba powiedziała - przepraszam, osoby odpowiedzialne za fakturowanie wrócą jutro i poprosą o przesłanie powiadomienia o zwrocie kosztów.   Próbowałem dzisiaj zadzwonić jeszcze raz, a pani z CS powiedziała mi, że - zwrot zajmie 3 tygodnie.   WTF.   Nieważne, zapytałem ją, po prostu wyślij mi e-mailem potwierdzenie, że moje zamówienie zostało anulowane. Wyślij teraz. Obiecała, że wyśle dziś. Nie miała mojego e-maila (z jakiegoś powodu, chociaż przede wszystkim byli w stanie wysłać mi e-mailem moje zamówienie) i zaoferowała mi WhatsApp? (Na poważnie ?????)   Nalegał, aby wysłała na mój e-mail i przekazał jej mój adres e-mail przez telefon.   Teraz minęły godziny urzędowania i nic mi nie wysłali. To pokazuje się na rachunku karty kredytowej i muszę zapłacić, i zakwestionować tę opłatę, ale nawet nie dali mi potwierdzenia anulowania.   Mogę jedynie stwierdzić, że ci ludzie są rażąco nieuczciwi lub poważnie nieudolni i wciąż powtarzają swoje słowa.   Trzymaj się z dala lub bądź przygotowany na cierpienie z powodu najgorszej obsługi klienta NIGDY.   I jeśli będę musiał do nich zadzwonić ponownie, aby wysłuchać ich reklamy z prośbą, żebym po raz piąty zrobił zakupy online w sądach, odpowiednio ich wysadzę.
Dzięki za udostępnienie. Kupiłem u nich kilka razy, ale zazwyczaj transakcja przebiega sprawnie. Zwykle pęknięcia pojawiają się tylko wtedy, gdy coś pójdzie nie tak, tj. W tym przypadku.
randomph napisał: TLDR: Sądy online SUCKS! Naprawdę mam dość tych facetów. Zamówiłem Surface Pro 12 grudnia. Otrzymałem e-mail z potwierdzeniem mojego zamówienia. Pomyślałem, że to będzie proste. Czekałem i czekałem, żadnych wiadomości, nic. Zadzwoń do nich 18 grudnia. W porządku, powiedzieli, że ich doręczyciele mogli się nie spóźnić. Nie martw się, mogą dostarczyć Surface Pro w ciągu 2 dni, powiedział pracownik obsługi klienta. Następnego dnia dostałem e-mail z potwierdzeniem. (Wreszcie). Mogą dostarczyć tylko 22 grudnia, co nie było tym, co powiedzieli! Nie było to w porządku, ponieważ podróżowałbym! Zadzwoniłem do faceta z CS i powiedziałem. Wróciłem, by sprawdzić ceny online. Whoopy doo - cena spadła. Zapytani o swoje KURTY tzw. OBIETNICA z gwarancją ceny 300%. Zgadnij co, to nie ma zastosowania z powodu jakiejś przypadkowej wymówki. Więc anulowałem zamówienie i miałem nadzieję, że koszmar się skończy. Welp, nie jest. 22 grudnia otrzymałem telefon z prośbą o dostarczenie. Ja wędrowałem i płaciłem opłaty roamingowe. Tak wyraźnie, coś jest naprawdę nie tak z ich wewnętrzną komunikacją, nie mogą nawet anulować zamówienia. W każdym razie właśnie powiedziałem facetowi, że zamówienie zostało anulowane. I minęły 4 tygodnie. Do tej daty nie zwrócili mi jeszcze pieniędzy. Nie wydali nawet e-maila z potwierdzeniem anulowania i zwrotu pieniędzy. Minęły 4 tygodnie. Próbowałem wczoraj do nich zadzwonić, a osoba powiedziała - przepraszam, osoby odpowiedzialne za fakturowanie wrócą jutro i poprosą o przesłanie powiadomienia o zwrocie kosztów. Próbowałem dzisiaj zadzwonić jeszcze raz, a pani z CS powiedziała mi, że - zwrot zajmie 3 tygodnie. WTF. Nieważne, zapytałem ją, po prostu wyślij mi e-mailem potwierdzenie, że moje zamówienie zostało anulowane. Wyślij teraz. Obiecała, że wyśle dziś. Nie miała mojego e-maila (z jakiegoś powodu, chociaż przede wszystkim byli w stanie wysłać mi e-mailem moje zamówienie) i zaoferowała mi WhatsApp? (Na poważnie ?????) Nalegał, aby wysłała na mój e-mail i przekazał jej mój adres e-mail przez telefon. Teraz minęły godziny urzędowania i nic mi nie wysłali. To pokazuje się na rachunku karty kredytowej i muszę zapłacić, i zakwestionować tę opłatę, ale nawet nie dali mi potwierdzenia anulowania. Mogę jedynie stwierdzić, że ci ludzie są rażąco nieuczciwi lub poważnie nieudolni i wciąż powtarzają swoje słowa. Trzymaj się z dala lub bądź przygotowany na cierpienie z powodu najgorszej obsługi klienta NIGDY. I jeśli będę musiał do nich zadzwonić ponownie, aby wysłuchać ich reklamy z prośbą, żebym po raz piąty zrobił zakupy online w sądach, odpowiednio ich wysadzę. Mieć z nimi podobne negatywne doświadczenia. Nigdy więcej nie kupuj od nich. Kupiony, powiedział, że mam zapas .. 1 dzień przed dostawą po odczekaniu ponad tygodnia na dostawę, powiedz brak towaru. zwrot kosztów trwał ponad miesiąc po licznych wymianach e-maili.
najlepiej jest natychmiast odebrać wszystko, co można przewieźć.
To jest do bani. Sądy nie mają doświadczenia w sprzedaży internetowej, więc spodziewaj się, że będzie to do bani. Czy próbowałeś ponownie obciążyć kartę kredytową?
Psycovirus napisał: To jest do bani. Sądy nie mają doświadczenia w sprzedaży internetowej, więc spodziewaj się, że będzie to do bani. Czy próbowałeś ponownie obciążyć kartę kredytową? zmusza ich do wydania formalnego powiadomienia o anulowaniu, abym mógł złożyć spór, więc mafan sia! Chcesz kupić sądy, naprawdę muszę je spieniężyć, ale zastanawiam się, czy później nie będzie problemu, czy będzie to takie samo szczęście?
Sądy, Harvey czy cokolwiek innego tego samego. Źle się czujesz, mam nadzieję, że wkrótce otrzymasz zwrot pieniędzy Wysłane z Ostatecznie niezbanowanego za pomocą GAGT
singupingu napisał: Sądy, Harvey czy cokolwiek innego tego samego. Źle się czujesz, mam nadzieję, że wkrótce otrzymasz zwrot pieniędzy Wysłane z Ostatecznie niezbanowanego za pomocą GAGT Uważam, że HM lub BD jest bardziej odpowiedzialny niż sądy ... YMMV.
Rozumiem frustrację TS Czasami robimy kosztowną torebkę, ponieważ albo jej potrzebujemy, albo chcemy wymienić starzejące się produkty, które na nas wpływają. na tak długie i nieludzkie czekanie pieniądze lepiej wydać gdzie indziej. heng kupuję tylko tanie odkurzacze kosztujące od nich 60 USD. Dostarczenie zajmuje również trzy tygodnie.
Podobne złe doświadczenia z sądami online. Kupiłem przedmiot o wartości 900 USD i zadzwoniłem w ciągu pierwszego tygodnia, aby dokonać wymiany w ramach 30-dniowej bezproblemowej wymiany. Brak odpowiedzi ze strony sądów przez około dwa tygodnie. W końcu musiałem wysłać ścigających, zanim upłynie 30-dniowy okres. Wreszcie, sądy zareagowały i chciały, żebym najpierw udał się do producenta, aby umówić się z technikiem na obejrzenie produktu, zanim wrócę do sądu w celu wymiany. Twierdzi się, że nie jest to bezproblemowe, a ponieważ moja transakcja dotyczyła sądów, nie wiedziałam, dlaczego najpierw muszę wrócić do producenta. W końcu nie chciałem spędzać więcej czasu na tej sprawie i zatrzymałem produkt. To był również ostatni przedmiot, który kupiłem od sądów online.
Pages: 1 2