cs-joke.pl forum

Full Version: Centrum serwisowe Lenovo to żart
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Sprowadziłem mojego lenovo S310 do naprawy mojego portu HDMI. Niefortunna gwarancja właśnie skończyła się 15 dni temu.   Centrum usług Lenovo podało mi 963,95 USD i poprosiło mnie o czekanie tygodni, ponieważ nie ma zapasów. Przyniosłem do SIM LIM naprawiony tylko 80 USD. Ostatni raz kupiłem laptopa za jedyne 699 USD.   To doświadczenie centrum serwisowego Lenovo nazwałam „rozbojem na światło dzienne”
Laptop Asus lub komputer stacjonarny. To moja jedyna rekomendacja. Złe doświadczenia z Lenovo też. Jeśli sprzęt nie wywołuje u Ciebie zamieszania, jego oprogramowanie też będzie i jest gorsze niż Asus. Osobiście doświadczam i rozumiem twoją frustrację TS
Lenovo korzysta z servlink, dostawcy HP Singapore od ponad dekady. Teraz Servlink nadal zawiera umowy z HPE, ponieważ firma HP podzieliła się, co świadczy o ich zaufaniu do tego dostawcy. Sam Servlink jest jednym z lepszych centrów serwisowych dla lokalnych producentów komputerów. Czas realizacji jest szybki. CS jest przyzwoity. Jedynym problemem jest to, że HP daje o wiele więcej koncesji na grę w odniesieniu do szkód użytkownika, które można przyznać „jednorazowemu wyjątkowi” w celu zniesienia opłat za naprawę, Lenovo ma tendencję do grania „poza gwarancją”, nawet jeśli wracają do servlink. Asus jest znacznie gorszy. Słaba obsługa i straszny czas realizacji z centrum obsługi śmieci. https://m.facebook.com/pages/ASUS-Se...30208350370070 Lenovo zakończyło umowę z Opus IT, jednym z centrów usług śmieciowych podobnych do Asus (laptop / komputer stacjonarny / smartfon) Ale po wygaśnięciu gwarancji jest prawie normalne, że otrzymasz wygórowaną wycenę, która zniechęci Cię do naprawy komputera i pójdzie na wymianę sprzętu. Nawet Apple to robi.
singupingu napisał: Laptop Asus lub komputer stacjonarny. To moja jedyna rekomendacja.
singupingu napisał: Laptop Asus lub komputer stacjonarny. To moja jedyna rekomendacja. Złe doświadczenia z Lenovo też. Jeśli sprzęt nie wywołuje u Ciebie zamieszania, jego oprogramowanie też będzie i jest gorsze niż Asus. Osobiście doświadczam i rozumiem twoją frustrację TS Lol. Asus również posieka marchewkę. Podano mi 600 $ + za wymianę laptopa Mobo. Mój problem polegał na tym, że przycisk zasilania laptopa nie działa poprawnie i muszę go nacisnąć 10 razy, zanim będzie można go włączyć Asus twierdzi, że przycisk zasilania jest podłączony do Mobo, dlatego konieczna jest całkowita wymiana Mobo
hawthorne napisał: Lol. Asus również posieka marchewkę. Podano mi 600 $ + za wymianę laptopa Mobo. Mój problem polegał na tym, że przycisk zasilania laptopa nie działa poprawnie i muszę go nacisnąć 10 razy, zanim będzie można go włączyć Asus twierdzi, że przycisk zasilania jest podłączony do Mobo, dlatego konieczna jest całkowita wymiana Mobo W zależności od modelu, niektóre przyciski są powiązane z obwodem zasilania / mobo a niektórzy używają kabla zasilającego typu flex. 600 $? Ludzie mogą przejść do sklepu internetowego i tylko mobo za około 150 USD. Kup mobo niż tym, którzy nie wiedzą jak naprawić laptopa zapłać im do serwisu, Znajdź numer części i złóż zamówienie. Znów Asus jest teraz obsługiwany przez R-Logic, drugie centrum, którego nie mam pomysł, który to sprzedawca. To, jak sprzedawca wycenia ich usługę lub części, jest naprawdę śmieszne. Przynajmniej dzielę się tym, nie pozwalając sprzedawcom siekać marchewki. Części do laptopów, takie jak mobo, ekran itp. Można uzyskać z Aliexpress tylko za około 100 USD. Jeśli w jakiś sposób wycenią około 600 USD, równie dobrze mogą poważnie zamknąć sklep. Tak wiele znaczników? Koszt robocizny około 80 USD, części około 100 USD lub 200 USD niż dla nich 300 USD przychodów? Nigdy więcej laptopów Asus w przyszłości, ich poziom CS to tak naprawdę CMI, nie wspominając już o zmianie dostawcy. Dla osób, które wiedzą, jak naprawić laptop, chcą złożyć zamówienie na części, muszą tylko odejść, aby przejść do centrum serwisowego R-Logic, aby złożyć zamówienie.
LOL, brakuje wam sedna. Mocą Lenovo jest możliwość pójścia taobao i kupowania części zamiennych za 10-20 USD, aby to naprawić samodzielnie. Spróbuj znaleźć części zamienne dla innych marek i odpowiadające im koszty. Nie potrzebuję nawet ich głupich techników, żeby naprawili mojego laptopa.
To prawda. Dzięki Thinkpad tak łatwo kupić tanie CRU i FRU do samodzielnego montażu w razie potrzeby. Części konsumenckie niepewne.
Encrypted11 napisał: To prawda. Dzięki Thinkpad tak łatwo kupić tanie CRU i FRU do samodzielnego montażu w razie potrzeby. Części konsumenckie niepewne. Ideapad ma również pomysł, że wszystko od Lenovo to Chiny, cały łańcuch dostaw sprzedaje Twoje części FRU po bardzo niskich cenach.
Udałem się do centrum serwisowego w marcu, usługa jest OK. Problem został częściowo rozwiązany. Udałem się ponownie pod koniec maja, reakcja innego personelu sprawia, że jestem dość zagmatwany. Powiedział, że uruchamiam program 32-bitowy na komputerze 64-bitowym. Wygląda na to, że to problem. Powiedział, że w tle działa jakiś program. Dlatego użycie dysku jest wysokie. Ale nie może zidentyfikować programu. Nawet po zresetowaniu komputera do ustawień producenta użycie dysku jest nadal wysokie. Sugeruje, że Twoim problemem jest instalacja dowolnego programu na komputerze. Personel nie jest zbyt kompetentny.
Pages: 1 2