10 Jan 2020, 07:26 PM
Pages: 1 2
10 Jan 2020, 07:29 PM
Usuń „Norton Internet Security”, jeśli go masz.
10 Jan 2020, 07:32 PM
wolfram 2 napisz: Usuń „Norton Internet Security”, jeśli masz. Nie mam tego, jedyne oprogramowanie zabezpieczające, które mam, to program antywirusowy Bitdefender i Windows Defender.
10 Jan 2020, 07:34 PM
我 猜 我 猜 我 猜猜 猜 napisał: Ciągle otrzymuję błąd, jestem zmęczony; Uruchom ponownie komputer / modem / router ipconfig / flushdns nadal nie rozwiązuje problemu .. Czy twój ISP Starhub?
10 Jan 2020, 07:37 PM
Na kablu Starhub BB miałam i wyłączałam te same problemy z DNS przez ostatnie 2 tygodnie, co znacznie pogorszyło się przez ostatnie 3 dni. Witryna nie ładuje się co 15 minut. Początkowo myślałem, że to może być mój problem z obszarem, ponieważ mój obszar przechodzi MUP. Potem zadzwoniłem na infolinię SH, a jedyną pomocą, jaką mogą zaoferować, jest zwykłe śmieci „proszę zresetować router bla bla bla”. Zmień na Google DNS, który ma te same przerywane połączenia. Naprawdę cholernie frustrujące.
10 Jan 2020, 07:40 PM
Czy możesz usunąć Bitdefender i sprawdzić, czy problem nadal występuje.
10 Jan 2020, 07:43 PM
oric1 napisał: Czy twój ISP Starhub? rECKleSSfElla napisał: Na kablu Starhub BB miałam i wyłączałam te same problemy z DNS przez ostatnie 2 tygodnie, co znacznie pogorszyło się przez ostatnie 3 dni. Witryna nie ładuje się co 15 minut. Początkowo myślałem, że to może być mój problem z obszarem, ponieważ mój obszar przechodzi MUP. Potem zadzwoniłem na infolinię SH, a jedyną pomocą, jaką mogą zaoferować, jest zwykłe śmieci „proszę zresetować router bla bla bla”. Zmień na Google DNS, który ma te same przerywane połączenia. Naprawdę cholernie frustrujące. Och, więc nie jestem sam, myślałem, że mój komputer ma wirusa, ostatniej nocy sformatowałem go.
10 Jan 2020, 07:46 PM
我 猜 我 猜 我 猜猜 猜 napisał: Och, więc nie jestem sam, myślałem, że mój komputer ma wirusa, ostatniej nocy sformatowałem go. Tak, na włóknie Starhub. Rozpoczęto uzyskiwanie przerywanego serwera, którego dzisiaj nie znaleziono. Wypróbowany i włączony ONT / router / komputer, zmiana DNS i aktywacja VPN również nie pomaga. BTW, obszar Bishan.
10 Jan 2020, 07:49 PM
Pls spróbuj z publicznej usługi DNS, takiej jak Google DNS lub openDNS. Jeśli to działa, DNS Twojego usługodawcy internetowego może nie działać dobrze.
10 Jan 2020, 07:52 PM
Nic dziwnego, że nie mam do czynienia z tym problemem. Starhub pod warunkiem, że Dir-868L został skonfigurowany do korzystania z „OpenDNS FamilyShield”. Możesz łatwo znaleźć to ustawienie w Kontroli rodzicielskiej. Jak dotąd nie ma problemu z jego użyciem.
Pages: 1 2