cs-joke.pl forum

Full Version: Bad eraseblock na RT- AC68U
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Czy ktoś wie, co jest złe eraseblock ? Mój przyjaciel RT- AC68U dun mają tę wiadomość. Właśnie zmienić nowy zestaw . Używane mieć tylko jedno złe eraseblock , teraz mam dwie ( więcej) złe eraseblock .   Poniżej znajduje się wyciąg z rejestru .   01 stycznia 08:00:10 jądra: Bad eraseblock 288 w 0x000002400000 01 stycznia 08:00:10 jądra: Bad eraseblock 594 w 0x000004a40000 Jan 1 08:00:10 jądra: Opcje: NO_AUTOINCR , NO_READRDY , BBT_SCAN2NDPAGE ,
Oznacza , że pamięć Flash przechowywania firmware / config może mieć obszar (y) , który jest un - odczytu / zapisu . Na ogół , małą ilość będzie obecny po wytworzeniu . Albo może to być po prostu fuks i nie pojawi się w późniejszym czasie.
Asus @ SG może doradzić ?
W stanie twardym resecie ? i migać najnowszy firmware ?
Tak. Może migać nowy firmware i twardy reset . Ciągle to samo. ASUS @ SG napisał: W stanie twardym resecie ? i migać najnowsze oprogramowania układowego ?
phayze napisał: Tak. Może migać nowy firmware i twardy reset . Ciągle to samo. Uprzejmie obniżyć routera avertek Nazywamy je przedtem sprawdzić dostępne akcji zejść .. bardzo ograniczony czas . Avertek Enterprises Pte Ltd 95 Kallang Avenue # 03-00 AIS Budynek Przemysłowy Singapore 339420 Tel : (65) 6341 7839 Faks: (65) 63417739 Godziny pracy 09:30 - 18:00 ( w poniedziałki - piątek) Zamknięta w soboty , niedziele i święta
Zmień jednorazowo w Harvey Norman . A wczoraj poszedł do avertek , ich zestawy również ten sam problem. ASUS @ SG napisał: Uprzejmie obniżyć routera avertek Nazywamy je przedtem sprawdzić dostępne akcji zejść .. bardzo ograniczony czas . Avertek Enterprises Pte Ltd 95 Kallang Avenue # 03-00 AIS Budynek Przemysłowy Singapore 339420 Tel : (65) 6341 7839 Faks: (65) 63417739 Godziny pracy 09:30 - 18:00 ( w poniedziałki - piątek) Zamknięta w soboty , niedziele i święta
phayze napisał: Zmień jednorazowo w Harvey Norman . A wczoraj poszedł do avertek , ich zestawy również ten sam problem. Drogi phayze , Pozwól mi sprawdzić i do was wrócić jak najszybciej
Wielkie dzięki. ASUS @ SG napisał: Drogi phayze , Pozwól mi sprawdzić i do was wrócić jak najszybciej
Zła partia asus rt- ac68u ?
Pages: 1 2